Poll

Wie is de Mol?

Annelies
Davey
Eline

Auteur Topic: [poll] De Mol is...  (gelezen 71337 keer)

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #420 Gepost op: 27-03-2017, 23:20:55 »
Ik heb half weg t seizoen het woord vreesmol gebruikt bij annelies omdat t me zo tegenstond hoe ze speelde. Maar toen ik besefte dat dit haar spel was, had ik er meer vrede mee gekregen.

Ik vind eline een toffe speelster, maar ik denk dat de mol acties niet super verrassend gaan zijn.

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #421 Gepost op: 27-03-2017, 23:25:15 »
Ik heb half weg t seizoen het woord vreesmol gebruikt bij annelies omdat t me zo tegenstond hoe ze speelde. Maar toen ik besefte dat dit haar spel was, had ik er meer vrede mee gekregen.

Ik vind eline een toffe speelster, maar ik denk dat de mol acties niet super verrassend gaan zijn.

Ik deel die mening. Ik ben blij dat Annelies uiteindelijk de Mol niet is, maar ik geloof daarom niet per se dat Eline een supermol zal zijn. Ik denk dat ze in de geschiedenisboeken zal gaan als een degelijke Mol, maar Gilles zal nog even de referentie blijven als er een seizoen 6 komt. Al wil ik mijn mening heel graag herzien na volgende week. ;)

Offline Tarbozan

• Forumlid
« Reactie #422 Gepost op: 27-03-2017, 23:31:45 »
I agree . Hoewel ik dus de mol goed dit keer juist had en echt wel een paar mol acties heb gezien, zie ik liever een wat directere mol. Maar aan de Andere Kant als je mol bent en er zit nog geen 30% in de pot , doe je als mol iets niet helemaal verkeerd ::jaja::

En als iets al verpest wordt door de hulpmollen, heeft een mol een alibi om even niet te mollen  ::trots::

« Reactie #423 Gepost op: 27-03-2017, 23:49:51 »
De museumkraak was haar hoogtepunt denk ik. Haar kapelletje op de berg. Toffe mol.

Offline Brtdm

• Global Moderator
« Reactie #424 Gepost op: 27-03-2017, 23:55:42 »
Ik weet niet precies hoe, maar uiteindelijk had ik het hier dus toch goed. Tegen mijn eigen verwachtingen in, dat wel.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #425 Gepost op: 28-03-2017, 00:11:30 »
Mijn gevoelsmol is Eline eigenlijk altijd wel geweest, maar ik vond haar zo observerend en op de achtergrond. Annelies had meer acties en directe mol-pogingen dus zette ik haar maar op 1.
Ben daarom ook nog wel behoudend in mijn oordeel voor Eline als Mol. Ik verwacht niet echt verrassende molacties, maar wie weet.

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #426 Gepost op: 28-03-2017, 00:45:21 »
Zoals haar uitstekende communicatie tijdens de museumkraak?  ::ohno::
Vanaf het moment dat zij in aflevering 1, opdracht 1 beweerde tegen Bouba dat niemand zou drukken, was het voor mij al duidelijk. De museumkraak heeft mij nog even doen twijfelen, omdat ik niet wilde geloven dat een mol zich zo afzijdig zou houden, maar in de afgelopen aflevering was ze helaas weer zo opzichtig. Het spat er in alles van af.

Ik vind het erg jammer dat een serie dat zo goed in elkaar zit, met zulke slimme opdrachten, zo'n ontzettend zwakke mol heeft. Voor mij doet het in ieder geval afbreuk aan het kijkplezier.

En dit mag ook wel teruggenomen worden... Nooit oordelen dus voordat je weet hoe iets echt zit!

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #427 Gepost op: 28-03-2017, 00:52:51 »

Offline m0lmuis

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #428 Gepost op: 28-03-2017, 00:57:09 »

Offline keesisdemol

• winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
« Reactie #429 Gepost op: 28-03-2017, 00:57:23 »
Zoooo opgelucht dat het Annelies niet is :-* wat een geweldig seizoen en mol! Dat wordt genieten volgende week.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #430 Gepost op: 28-03-2017, 01:24:48 »
Proficiat Eline-verdenkers!!! ::bravo::

Ohhhh wat zou het héérlijk zijn als Davey het vanavond blijkt te zijn.
Of Eline. Iedereen behalve Annelies. Gewoon om hier te lezen wat het superzelfverzekerde Annelies kamp ervan zou maken :)

Ik was zo'n zelfverzekerde en ik moet gewoon ruiterlijk toegeven dat ik er compleet en finaal naast zat. Ook tijdens aflevering 8 nog, zelfs nadat duidelijk was dat Annelies "nee" had geantwoord op de vraag of ze de Mol wou zijn, al zorgde dat wel even voor verwarring. ::rofl::

Fantastisch dat deze briljante molreeks voor mij zo'n onverwachte ontknoping heeft, dat maakt het helemaal af. En volgend jaar zal ik me wellicht iets minder zelfverzekerd opstellen maar dat kan ik niet beloven. :P ::super::

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #431 Gepost op: 28-03-2017, 01:27:20 »
En volgend jaar zal ik me wellicht iets minder zelfverzekerd opstellen maar dat kan ik niet beloven. :P ::super::

Doe dat maar idd, trek je anderen niet mee in de verkeerde tunnel  :-X ;)

Offline Tarbozan

• Forumlid
« Reactie #432 Gepost op: 28-03-2017, 01:32:54 »
 ::trots::  hoeft voor mij niet hoor. Iedereen mag zijn of haar tunnel zelfverzekerd verdedigen, zolang de andere tunnelaars met respect behandeld worden.

Ik had er bij de mol hier niet zo n last van maar op be en tijdens widm seizoen was t soms echt bijna een persoonlijke aanval als je dat of dat geloofde en dat of dat niet zo zag.  ::jaja::

Zolang er geen 100% zekerheid is, is iemands gedachte zijn mening en niet de waarheid en IK vind t lezen van andere meningen bijdragen tot t vormen van mijn gedachte.

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #433 Gepost op: 28-03-2017, 07:54:15 »
Proficiat Eline-verdenkers!!! ::bravo::

Ik was zo'n zelfverzekerde en ik moet gewoon ruiterlijk toegeven dat ik er compleet en finaal naast zat. Ook tijdens aflevering 8 nog, zelfs nadat duidelijk was dat Annelies "nee" had geantwoord op de vraag of ze de Mol wou zijn, al zorgde dat wel even voor verwarring. ::rofl::

Fantastisch dat deze briljante molreeks voor mij zo'n onverwachte ontknoping heeft, dat maakt het helemaal af. En volgend jaar zal ik me wellicht iets minder zelfverzekerd opstellen maar dat kan ik niet beloven. :P ::super::

Hehe, nou er waren er nog een paar hoor. Maar ik zat er zelf ook compleet naast, en al die verschillende tunnels hier maakten de hele Molervaring deze keer ook ontzettend leuk!

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #434 Gepost op: 28-03-2017, 09:18:19 »
Dus toch!  ::trots:: Toen rond de 15 minuten al de onthulling kwam dat Annelies nee had geantwoord had ik zoiets:  ::hyper:: maar ik zat met niets is wat het lijkt.. Toch stond ze daar mooi achter de rieten beschutting.  ::bravo:: In de laatste aflevering wilde ze niet meer mollen en heeft ze voor het eerst echt goed de pot lopen spekken. De eerste vier/vijf afleveringen kwam ze aanvallend naar voren, de museuminbraak was voor mij de bevestiging. Wat ze in de tweede helft van de afleveringen allemaal gedaan heeft wil ik graag zien volgende week. Die qr code moet wel een hint zijn geweest. Enfin na vorig jaar fout te zitten met Cathy zat ik dit jaar goed met Eline. Toch had ik nog de vrees dat Eline de nieuwe Cathy zou zijn. Niks van dat alles bleek even later. Dat ik het op het grote scherm in Kinepolis te Antwerpen heb mogen zien maakt het toch wel speciaal  8)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline De Vlaming

• Forumlid
« Reactie #435 Gepost op: 28-03-2017, 15:07:50 »
Eerste keer ooit dat ik ernaast zat. Ik heb het haar ook verteld en ze was er heel blij mee.
Ondanks dat ik fout zat: Hoe leuk is het om er zo ingeluisd te zijn! Is me nog nooit overkomen. ::bravo::

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #436 Gepost op: 28-03-2017, 15:22:00 »
Mee eens dat ze zeker niet bij alle opdrachten vol gemold lijkt te hebben, en soms al snel afhaakte of zelfs aanzetten gaf tot correcties van fouten. Ik ben vooal erg benieuwd naar alle acties volgende week, zal wellicht de hele reeks eerst eens terugkijken en nu het vizier eens afhouden van Davey en Annelies, en puur op Eline letten :)

Maar liever een subtiele mol, waar wij zoveel weken onderling over gebakkeleid hebben, dan een overduidelijke. Wat de Eline-verdenkers ook zeggen in dat opzicht, ik denk dat zal blijken straks dat ze redelijk wat aan de groep heeft overgelaten en achterover leunde, als ze zag dat het toch wel misging. En daardoor konden types als Annelies en davey en Robin toch lang verdacht blijven door verschillende tunnelgangers. Hartstikke tof seizoen, het is lang geleden dat ik weer zo betrokkken was bij een Mol-productie. Zoals al vaker genoemd hier; geweldige job door de Woestijnvis crew, met enerverende en oiginele opdrachten vol lagen en extra onderstromen. Ik hoop dat de NL molmakers goed kijken en meeschrijven :)

Offline hoelahoep

• Forumlid
« Reactie #437 Gepost op: 28-03-2017, 22:04:13 »
Aaaaah dus TOCH Eline. Haha ik kon elke keer niet kiezen tussen Anneline maar gokte de laatste tijd toch elke keer op Annelies. Maar Eline heeft het top gedaan!

Offline Tarbozan

• Forumlid
« Reactie #438 Gepost op: 28-03-2017, 22:06:40 »
Davey had haar al bij de drukknoppen op zijn radar en Annelies al bij de Mandela  run.
Al na een paar afleveringen was davey vrij zeker van zijn mol ( iets in de dingen tussen de opdrachten ) en koos hij er af en toe voor om Eline te ondersteunen . Zoals hij t zelf noemt alles voor Eline . ::bravo::

En ik als Eline verdenker ben t eens met dat Eline lang niet als enige verantwoordelijk was voor mislukte proeven. Als je als mol ziet dat iets al de verkeerde kant inrolt, moet je vooral zorgen dat je niet in de weg gaat staan.

Over the swallow of London. Ik denk dat Eline daar veel tijd wegsnoept dat zij voor de juist deur zit maar niks doet komt juiste antwoord te geven. Ze leest letterlijk t juiste antwoord minuten voordat t uiteindelijk wordt doorgegeven. Ik dacht dat. Marzena was die toen met de klassieker ondon kwam  ::jaja::  ::rofl::

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #439 Gepost op: 28-03-2017, 22:09:46 »
Marzena was die toen met de klassieker ondon kwam  ::jaja::  ::rofl::

Enige moment in heel dit seizoen dat Marzena molpunten aan het verzamelen was bij mij. ;D Ik kon niet geloven dat iemand 'London' zag staan en dan maar 'Ondon' ging geven als antwoord.