Mee eens dat ze zeker niet bij alle opdrachten vol gemold lijkt te hebben, en soms al snel afhaakte of zelfs aanzetten gaf tot correcties van fouten. Ik ben vooal erg benieuwd naar alle acties volgende week, zal wellicht de hele reeks eerst eens terugkijken en nu het vizier eens afhouden van Davey en Annelies, en puur op Eline letten
Maar liever een subtiele mol, waar wij zoveel weken onderling over gebakkeleid hebben, dan een overduidelijke. Wat de Eline-verdenkers ook zeggen in dat opzicht, ik denk dat zal blijken straks dat ze redelijk wat aan de groep heeft overgelaten en achterover leunde, als ze zag dat het toch wel misging. En daardoor konden types als Annelies en davey en Robin toch lang verdacht blijven door verschillende tunnelgangers. Hartstikke tof seizoen, het is lang geleden dat ik weer zo betrokkken was bij een Mol-productie. Zoals al vaker genoemd hier; geweldige job door de Woestijnvis crew, met enerverende en oiginele opdrachten vol lagen en extra onderstromen. Ik hoop dat de NL molmakers goed kijken en meeschrijven