Waauw, nek aan nek hier! Komaan ... nog een paar stemmen en dan heeft dit forum het goed!
Ik snap dat het moeilijk is voor velen dit jaar maar wat heb je nu aan drie mollen. Dat is toch niet fijn kijken als de ontknoping nadert, het programma wordt alleen maar spannender wanneer je kleur bekent. Beeld jullie in dat jullie zelf de laatste test zouden invullen als kandidaat in de finale. Geen enkele kandidaat spreidt op twee mollen in een finale! "Dan zijde sorry dat ik het zeg, de loser van het spel hè."
Om het met percentages uit te drukken. Honderd procent Annelies voor mij, en ik vind ze allesbehalve een flauwe Mol. Ze past naar mijn gevoel perfect als Mol in dit seizoen. Ze heeft consistent gedrag vertoond doorheen alle afleveringen. Ze heeft elke aflevering wel iets mispeuterd. Had misschien nog net iets liever gehad dat ze ook een paar overwegend goeie acties had. Afl. 1 is er zo een van, maar dat zie ik als De Mol die iedereen de kans geeft om aan het spel mee te doen, maar daarna is het al wachten tot afl. 6 bij de hartslag en het laatste geld verdedigen wat ze net allemaal had afgepakt. Als er wat meer van die acties waren had ik wat meer aan haar kunnen twijfelen, maar die zijn er gewoon niet. We hebben nu eenmaal te maken met een Mol die het aandurft om het allemaal open en bloot te verklooien.
Heb gisteren de eerste paar afleveringen nog eens gekeken en daar heeft ze echt haar personage gecreëerd vind ik, ze probeerde in het begin echt het cliché te spelen van de oudere persoon die erbij is maar die niemand serieus neemt. Zo was het vorig jaar ook een beetje met Ruth, Marc, Manuella, zelfs een Thibaud zagen velen als kan de Mol nooit zijn. Ik denk dat ze daar een beetje mee gespeeld hebben. Met succes want in vele poll staat ze op dit moment vanonder.
Stilletjes aan begin ik zelfs te denken dat ze altijd al een oudere mol wilden als tweede. Op deze manier lijkt het bijna een re-enactment van het tweede seizoen. Ik was alleen nog aan het wachten op een verradermoment zoals toen maar dat is er niet gekomen.
Voor mij is het overduidelijk, vanaf vanavond kunnen we schietgebedje doen bij onze nieuwe patroonheilige, Notre Dame Annelies.