bij de gps opdracht in het begin discussieren hans ( niet de mol) en davey over rechts of links afslaan. hier is niemand vd andere deelnemers bij betrokken. met een keuze voor de verkeerde kant was de kans dat deze opdracht lukte al vele malen kleiner. juist t feit dat niemand anders dan hans en davey hier zicht op hadden maakt t voor mij erg vreemd dat een mol hier de goede kant opgaat, zeker omdat zelfs die andere persoon niet weet dat t niet de goede kant was. als je als mol bijna solo een opdracht doet en die tot een goed einde brengt, vind ik dat raar
met de waar of niet loopt davey t risico op 1000 euro in de pot, hij heeft geen enkel invloed op de stemming van de groep behalve zo goed mogelijk liegen.
bij annelies is dit risico nog altijd 800 euro, bij eline is er gewoon geen risico en niemand anders dan eline heeft daarvoor gezorgd.
dat zijn voor mij molgedragingen. hoe kan ik als mol zorgen dat de kans op een bedrag in de pot zo klein mogelijk is, zonder daarbij teveel in de picture te lopen.
soms kun je als mol niet anders dan even meespelen omdat t anders opvalt, dat is waar, maar bij sommigen gebeurt dat wel erg vaak.
Ik heb nog steeds twee opdrachten waarvan ik er niet precies achter kan komen waarom deze zo zijn gelopen. het lijkt wel of er hidden agendas zijn.
beestenbende: waarom is robin ineens wel bereid uit zijn kooi te stappen en wordt hij held van de dag.
hunger games: waarom wordt er niet overlegd op t einde wat de beste kansen voor elke kandidaat zijn. tuurlijk kun je dan als nog verraden worden, maar dat is part of the game. nu doet ieder zijn ding en minimaal 2 mensen daar zijn niet de mol.