Poll

Wie is de Mol?

Annelies
Davey
Eline

Auteur Topic: [poll] De Mol is...  (gelezen 71416 keer)

Offline Convans

• Forumlid
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #300 Gepost op: 20-03-2017, 23:29:43 »
Deze keer vul ik hem pas aan het einde van de week in omdat het finale is en ik ga waarschijnlijk de 7 aflevering opnieuw kijken.

Maar mijn Eline-verdenking wankelde echt vandaag. Ze deed het naar mijn gevoel misschien een beetje te goed vandaag. Davey was dan weer enorm verdacht bij het rugby spelen. Annelies daar hoop ik nog passende tegenargumenten voor te vinden bij het terugkijken.

Wat heeft ze dan goed gedaan?
- Opdracht 1: 0 euro verdiend
- Opdracht 2: 200 euro dankzij haar, maar houdt de aandacht van de dure stukken. Hier was ze echt superiors
- Opdracht 3: 0 euro verdiend

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #301 Gepost op: 20-03-2017, 23:35:27 »
Annelies! Mijn Mol sinds aflevering 2 en ook al heb ik in de loop van de serie wel eens flink getwijfeld ben ik daar gelukkig nooit van afgestapt. Ik zou zéér verbaasd zijn als Annelies zich volgende week niet als Mol bekend maakt. Hopelijk wint Eline die haar volgens mij al het langste door heeft. ::joehoe::

Offline Whiskers

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #302 Gepost op: 20-03-2017, 23:43:04 »
Annelies! Mijn Mol sinds aflevering 2 en ook al heb ik in de loop van de serie wel eens flink getwijfeld ben ik daar gelukkig nooit van afgestapt. Ik zou zéér verbaasd zijn als Annelies zich volgende week niet als Mol bekend maakt. Hopelijk wint Eline die haar volgens mij al het langste door heeft. ::joehoe::
Volgende week is de finale toch? Nog niet de bekendmaking?
« Laatst bewerkt op: 20-03-2017, 23:47:46 door Whiskers »

Offline Convans

• Forumlid
« Reactie #303 Gepost op: 20-03-2017, 23:44:35 »
De mol wordt bekend gemaakt tijdens de finale ;)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #304 Gepost op: 20-03-2017, 23:45:20 »
Volgende week is de finale toch? Nog niet de bekendmaling?

Wat Convans zegt. Of Gilles moet ineens een Artje doen.

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #305 Gepost op: 20-03-2017, 23:46:24 »
Wat heeft ze dan goed gedaan?
- Opdracht 1: 0 euro verdiend
- Opdracht 2: 200 euro dankzij haar, maar houdt de aandacht van de dure stukken. Hier was ze echt superiors
- Opdracht 3: 0 euro verdiend

Ja, dat lijstje had ik ook al gemaakt, maar ze gaf me een gevoel dat ze kandidaat is. Net daarom zou ik eigenlijk hopen dat ze het is, omdat ze het als subtielste van de 3 finalisten gespeeld zou hebben.

Offline Kaaasje

• Forumlid
« Reactie #306 Gepost op: 20-03-2017, 23:46:25 »
Volgende week is de finale toch? Nog niet de bekendmaling?
Ik denk dat dan ook de bekendmaking is, net als vorig jaar. Ook dit jaar zenden ze de uitzending weer uit in het Kinepolis in Antwerpen. Hier kun je bij zijn als je in de app nog veel punten hebt op een van de drie finalisten. Vorig jaar waren hier ook alle kandidaten bij elkaar. Ik denk ook het eerste moment dat ze elkaar weer mogen spreken sinds de mol?

Over twee weken krijgen we dan een uitzending vol met molacties.

edit: schijnbaar ben ik heel traag ;p

Offline Molino

• Forumlid
« Reactie #307 Gepost op: 20-03-2017, 23:47:20 »
En alweer de minst verdachte kandidaat eruit. Nu moet ik toch maar kiezen tussen Eline en Annelies. Ik ga voor Eline. Redelijk verdacht, vooral bij de laatste opdracht. Ze verdient niks, maar vind te oplossing net te laat. Er kan du sowieso niets worden gewonnen. Perfect voor een mol toch.

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #308 Gepost op: 20-03-2017, 23:48:24 »
Ik ben er ook zeker van: Annelies.

Offline Convans

• Forumlid
« Reactie #309 Gepost op: 20-03-2017, 23:49:24 »
Heb het maximum van de punten staan op Eline, dus ik hoop dat ik weer naar Antwerpen mag volgende week!

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #310 Gepost op: 20-03-2017, 23:50:39 »
ik blijf bij mijn mol, eline

ik heb voor de andere 2 finalisten alle begrip als ze de mol zouden zijn, maar voor alle 2 heb ik ook wel wat acties waarvan ik denk dat had als Mol anders gekund.
en bij eline heb ik dat eigenlijk niet. ze slaagt nergens echt in, ze ondersteunt zelden goede antwoorden.

alleen heeft de Mol al een aantal seizoenen achtereen een overkoepelend thema gehad voor Molhints en dat zou ik wel kunnen vinden voor davey (rood) en voor annelies( bril)
maar voor eline kom ik niet verder dat er wel veel "politiezaken" inzitten zoals vandaag de ondervraging
erg lekker die twijfel zo laat nog

Offline m0lmuis

• Forumlid
« Reactie #311 Gepost op: 20-03-2017, 23:51:01 »
Ik gun het je van harte Convans  ;D

Offline Whiskers

• Forumlid
« Reactie #312 Gepost op: 20-03-2017, 23:51:21 »
Ik denk dat dan ook de bekendmaking is, net als vorig jaar. Ook dit jaar zenden ze de uitzending weer uit in het Kinepolis in Antwerpen. Hier kun je bij zijn als je in de app nog veel punten hebt op een van de drie finalisten. Vorig jaar waren hier ook alle kandidaten bij elkaar. Ik denk ook het eerste moment dat ze elkaar weer mogen spreken sinds de mol?

Over twee weken krijgen we dan een uitzending vol met molacties.

edit: schijnbaar ben ik heel traag ;p
Was dat met die gans dan voor de finale? Er zijn toch 9 afleveringen? 8 en een terugblik? Denk ik te veel ad NL-serie waarin de mol pas tijdens de terugblik bekend gemaakt wordt?
Ik word oud, geheugen gaat er aan  :\'(  :-[

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #313 Gepost op: 20-03-2017, 23:58:39 »
volgens mij was de pato opdracht zelfs met 4 nog , en moesten cathy en stijn vogels spotten , terwijl gilles en hanne langs ze moesten sluipen met die gans.
dus dat was zeker voor de finale

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #314 Gepost op: 21-03-2017, 00:00:54 »
Was dat met die gans dan voor de finale? Er zijn toch 9 afleveringen? 8 en een terugblik? Denk ik te veel ad NL-serie waarin de mol pas tijdens de terugblik bekend gemaakt wordt?
Ik word oud, geheugen gaat er aan  :\'(  :-[

Volgende week kennen we de Mol. Het programma is gewoon zo sterk dat ook aflevering 9 nog veel mensen kijken gewoon om de groep en de acties nog eens te zien.

Offline Brtdm

• Global Moderator
« Reactie #315 Gepost op: 21-03-2017, 00:01:51 »
Ik ben er nog steeds niet uit. Ik denk dat ik mijn definitieve beslissing ergens tijdens aflevering 8 ga maken.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #316 Gepost op: 21-03-2017, 00:09:48 »
Cathy ahum Eline  ::zwaai:: gewoon omdat ik van geen wijken meer weet zo voor de finale.  :P
Maar ik bereid mij er alvast op voor dat het Miss Mol 2017 gaat zijn na Miss Moto jaren terug.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #317 Gepost op: 21-03-2017, 00:15:21 »
Robin: "Tot gisteravond wist ik niet wie de Mol was."

Ik haal hier 2 dingen uit:
- Robin heeft de Mol nooit echt verdacht tot voor aflevering 7. (Ik meen me te herinneren dat hij eens in aflevering 5 zei al 2 weken na elkaar op Annelies in te vullen)
- Hans zijn info was goud waard. Dus zat Hans mogelijk vol op een kandidaat die nu in de finale zit, maar dus niet de Mol is.

Offline Marisa

• Forumlid
« Reactie #318 Gepost op: 21-03-2017, 00:19:59 »
Annelies.

Zoals Davey zei: zij kan het beste liegen van allemaal.

En verder sluit ik me aan bij Fenix-V. :)

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #319 Gepost op: 21-03-2017, 00:20:15 »
Ik ga nog steeds voor Annelies, dat is wel zo leuk 8)
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.