Poll

Wie is de Mol?

Annelies
Davey
Eline

Auteur Topic: [poll] De Mol is...  (gelezen 71389 keer)

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #240 Gepost op: 13-03-2017, 23:13:54 »
Stand om 20u30.

Annelies 38
Davey 21
Eline 35
Robin 4
Sam 3

Ik zet de tellers zodra weer op 0. Dan kunnen we weer.

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #241 Gepost op: 13-03-2017, 23:16:11 »
Deze keer Eline gestemd. Ik wil namelijk te graag geloven dat de Mol geen paniekaanval zou krijgen in de luchtbel. Bovendien is Eline met een rusthartslag van 124 er in geslaagd om er 2 keer boven te zitten.

Offline Whiskers

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #242 Gepost op: 13-03-2017, 23:25:57 »
Deze keer Eline gestemd. Ik wil namelijk te graag geloven dat de Mol geen paniekaanval zou krijgen in de luchtbel. Bovendien is Eline met een rusthartslag van 124 er in geslaagd om er 2 keer boven te zitten.
Annelies is verdachter. Als enige geen geld uit de pot. Een mol wordt niet nerveus van zichzelf...  ::vergroot::

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #243 Gepost op: 13-03-2017, 23:26:17 »
Annelies.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #244 Gepost op: 13-03-2017, 23:28:34 »
Ook Annelies. Had t idee dat ik bij haar een grotere hand (Gilles?) zag dan bij anderen tijdens de hardslagproef . Maar het kan ook zijn omdat ik dat wilde zien ;)

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #245 Gepost op: 13-03-2017, 23:28:51 »
Eline, mooi handig zo'n hoge hartslag de facto. ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #246 Gepost op: 13-03-2017, 23:30:10 »
Annelies is verdachter. Als enige geen geld uit de pot. Een mol wordt niet nerveus van zichzelf...  ::vergroot::

Annelies is heel verdacht en dat is verdacht. ;D Ik heb het gevoel dat ze ook al door iedereen ontmaskerd was. Robin gaf het toe in zijn biecht, Eline zat de voorbije 2 weken op Annelies en ook Davey liet al verstaan in die richting te denken. Daarom wil ik misschien te graag dat het toch nog Eline is. ;)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #247 Gepost op: 13-03-2017, 23:40:30 »
Annelies is heel verdacht en dat is verdacht. ;D Ik heb het gevoel dat ze ook al door iedereen ontmaskerd was. Robin gaf het toe in zijn biecht, Eline zat de voorbije 2 weken op Annelies en ook Davey liet al verstaan in die richting te denken. Daarom wil ik misschien te graag dat het toch nog Eline is. ;)

Dat idee heb ik ook. Al zegt Robin te twijfelen over Annelies en lijkt Eline nu Davey als hoofdverdachte te hebben afgaande op hoe ze op Davey reageert met de caravanopdracht: ze doet in eerste instantie goed haar best om Davey uit te caravan te houden en heeft misschien geantwoord dat de Mol niet in de caravan sliep. (Ik moet nog even terugkijken of we zien wie welk antwoord aanklikt.)

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #248 Gepost op: 13-03-2017, 23:43:58 »
vanaf dag 1 eline,
maar er blijft twijfel

annelies naja ik wil gewoon niet dat zij t is, gewoon omdat haar tactiek om mol te spelen ik veel meer vind passen bij een kandidaat die mol wil zijn, dan bij een mol die af en toe kandidaat moet zijn. vooral tijdens de museumroof kan ik er geen mol in zien

robin: te fanatiek vaak, vindt t alternatief bij t melken, zou nog een misrekeningske kunnen zijn, maar wel een vrij dure.

davey: al paar afleveringen te goed bezig, met name hunger games had hij als mol anders kunnen ( en mogelijk moeten ) spelen

eline, niks wat ze echt goed doet, of wat ze er echt te dik bovenop legt wat er fout gaat. maar wel paar keer de controleur van de tijd, alsof ze de groep wil aansturen om geen geld verloren te laten gaan, of wil ze ze niet goed genoeg laten nadenken.

maar ja die kettingspanner is echt weg en daar hebben noch annelies, noch eline iets mee van doen

Offline Hulpmol

• winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
« Reactie #249 Gepost op: 13-03-2017, 23:44:22 »
Dat idee heb ik ook. Al zegt Robin te twijfelen over Annelies en lijkt Eline nu Davey als hoofdverdachte te hebben afgaande op hoe ze op Davey reageert met de caravanopdracht: ze doet in eerste instantie goed haar best om Davey uit te caravan te houden en heeft misschien geantwoord dat de Mol niet in de caravan sliep. (Ik moet nog even terugkijken of we zien wie welk antwoord aanklikt.)

Op verdenkingen afgaan op basis van de opdracht vind ik heel moeilijk. Je kan alleen besluiten dat een kandidaat zeker is over de rol van iemand.

Maar het zou inderdaad kunnen dat Eline Davey nog meeneemt, al lijkt me dat raar na deze aflevering waar hij eigenlijk niets opvallend verdacht deed.

Ik ga er vanuit dat nu niemand nog switcht in deze fase ook.

Offline Molino

• Forumlid
« Reactie #250 Gepost op: 13-03-2017, 23:45:27 »
Ik weet het nu oprecht niet meer, voor geen meter. Ik denk wel zeker te weten dat het een vrouw is, maar nou ja, er zitten nog twee in en die zijn allebei redelijk verdacht. Toch maar op Eline gestemd, omdat ze me meer een "classic Mol" lijkt. Annelies zou de meest rare mol ooit zijn en dat zie ik op dit moment nog niet als een echte optie.
« Laatst bewerkt op: 13-03-2017, 23:50:32 door Molino »

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #251 Gepost op: 13-03-2017, 23:47:48 »
Nog steeds in de war... Eline.. Annelies.. Eline

Ik hou het vooralsnog op Eline

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #252 Gepost op: 13-03-2017, 23:53:13 »
eline, wordt bij mij echt met de minuut dichter gevolgd door annelies en ook robin is nog niet echt helemaal weg

als t davey is, had hij minder geld in de pot kunnen spelen

Offline tumtum

• Forumlid
« Reactie #253 Gepost op: 13-03-2017, 23:54:42 »
Ik moet Davey nu toch echt loslaten. Het moet gewoon Eline zijn.

Online Pac

• Global Moderator
« Reactie #254 Gepost op: 14-03-2017, 00:05:14 »
Sterke aanwijzingen voor Eline, sterke aanwijzingen voor Annelies...
...óf niet!

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #255 Gepost op: 14-03-2017, 00:12:37 »
Ik was al 90% zeker, maar nu 100%: Annelies.

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #256 Gepost op: 14-03-2017, 01:53:55 »
Ik vind het nog steeds lastig om te beargumenteren waarom Eline het niet is, maar makkelijker om te beargumenteren waarom Annelies het wel is. Bij de laatste 4 is het wel leuk om echt voor 1 iemand te gaan dus Annelies it is maar ik kan Eline objectief nog steeds heel lastig afschrijven.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

« Reactie #257 Gepost op: 14-03-2017, 02:16:27 »
Het is sowieso Eline, maar uit solidariteit voor mijn collega Davey-verdenkers zal ik deze tunnel symbolisch niet verlaten tot het einde.  ::hypocriet::

Online Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #258 Gepost op: 14-03-2017, 02:55:16 »
Annelies.

En als optie 2 Davey. Ik wil dat het Davey is, ik blijf hopen dat het Davey is, en blijf hem verdacht vinden in zo ongeveer alles wat hij doet (de tunnelvisie).

Ik zie het niet in Eline. Haar hartslag was opmerkelijk hoog, dat is waar, maar bij de Afrikaanse vlagverdubbelaar was zij degene die een fout corrigeerde, zei dat blauw in het midden fout is. Daarop werd die fout verbeterd. En er zijn veel meer voorvallen waar ze het goed doet. Het bellen naar cafés in de golfopdracht, het vinden van de juiste naam van het schip Swallow of London. Ze had niet eens opzichtig gemold als ze die naam niet had gevonden, dus waarom zou ze als mol dat doen?

(IK zit waarschijnlijk te diep in een andere tunnel)
« Laatst bewerkt op: 14-03-2017, 20:49:59 door Nat007 »

Offline JijBentDeMol

• Forumlid
« Reactie #259 Gepost op: 14-03-2017, 08:19:44 »
Ik was al 90% zeker, maar nu 100%: Annelies.

Dit dus