Wat een geweldige serie, maar wat is het ook verschrikkelijk moeilijk.
Na vandaag zou ik Davey zo afschrijven! Maar ik ben lekker koppig en blijf bij hem.
Echt hè? Toch kan ik zijn gedrag ook hier weer goedpraten (voor een Mol). Door die eerste opdracht waar hij alle kans heeft te mollen verdient hij erg veel krediet, terwijl met zijn goed uitgedokterde tactiek dat geld weer uit dubbel en dwars uit de pot gaat in opdracht 3 (en natuurlijk ook opdracht 2). Maar toegegeven, in opdracht 3 was dat wel
hoerenchance.
Annelies is nog steeds verdacht, maar wéér zo passief. Toch is het moeilijk een mol aan te wijzen in the Hunger Games. Misschien omdat die (wederom) amper meedeed?
En ook Eline kan ik niet afschrijven. Doet weinig tot niets onmols, en valt minder op dan de andere twee topverdachten. En er was die boodschap in die woordpuzzel die geenszins ontkent dat zij het kan zijn. Haar reactie na het slagen van opdracht 1 vind ik ook opvallend. Alsof ze eerst zenuwachtig is, en vervolgens speelt dat ze blij is, maar volgens mij baalt. En daarbij optellend was er dat moment dat zij het alarm liet afgaan (aflevering 3) en Bertrand daarvaan de schuld gaf. Een echte Molactie, want de mollende kandidaat wil maar wat graag verdacht zijn.
Davey is nog steeds wensmol, en ik zie het nog steeds in 'm. Maar verstand zegt dat het waarschijnlijk toch Eline moet zijn.
Maar ik kan gewoon niet kiezen nu. En aangezien spreiden niet mag in deze poll, onthoud ik me van stemming tot ik de aflevering nog een keer gezien heb. En dat zal snel gebeuren, want wat was ie mooi!
Edit: met een beetje tegenzin toch Eline gestemd.