Ik weet het niet meer. Ik had Eline met stip op 1 en daarna Davey. Maar na deze aflevering doen onverdachte mensen plots weer verdacht.
Hans, Sam en Robin had ik al afgestreept en daar gaan een paar verdachte acties van Robin niets aan veranderen. Hij heeft al te veel goed gedaan ook.
Blijven over Eline, Davey en Annelies.
- Davey: deze aflevering extreem kandidaats. Gaat snel fietsen zodat hij snel bij de opdrachten is, zorgt ervoor dat 2 opdrachten helemaal lukken door zijn verdienste EN kiest voor het geld. In de laatste opdracht golft hij ook heel erg goed en denkt meteen aan de accenten waardoor ze toch redelijk snel in de juiste buurt komen en Essen vinden.
- Eline: eerste 2 opdrachten deden mij niet twijfelen aan haar als mol. Eerste opdracht was denk ik iets te zwaar voor haar of wat ik ook nog voor mogelijk acht is dat ze het toch een beetje probeert te vertragen, want toen zij opgaf, was de gemiddelde snelheid rond de 8,5.
In 2de opdracht doet ze ook niet veel nuttigs. Maar in de 3de opdracht gaat ze dan plots de kandidaat spelen. Eerst golft ze nog slecht, maar buiten beeld speelt ze dan wel in 10 slagen uit EN oppert om alle café's met die 5 namen te gaan bellen EN zegt ze volgens mij iets over Essen (wat ook totaal overbodig is). Ik zou die opdracht eens moeten terugkijken, maar dit klopt niet als mol...
- Annelies: niets doen en niets kunnen. Ik weet het niet. Ik begin het wat irritant te vinden, zit ze wel in het juiste programma? Het kan een tactiek zijn, maar dan snap ik die tactiek toch niet goed en ik ben er al helemaal geen fan van. Milouska gedroeg zich ook wel naïef, maar die ondernam toch altijd (soms) gewaagde acties. Annelies doet niets goed, maar ze lijkt bij de meeste opdrachten ook helemaal geen invloed te hebben. Natuurlijk is haar gedrag bij het scrabbelen verdacht, maar ze lijkt mij gewoon echt niet slim genoeg. Zo'n kandidaat doet mij altijd twijfelen. Kan zo iemand wel de mol zijn? (Misschien is ze net daarom wel geselecteerd).
Conclusie: ik heb zelden zo getwijfeld. Als ik puur rationeel kijk, moet ik Annelies verdenken, maar als ze het is, zou ik teleurgesteld zijn. Ik blijf nog een weekje op Eline. Hopelijk weten we wat meer volgende maandag