Hoofdverdachten waren voor de aflevering Annelies, Davey en Eline in die volgorde.
Ik blijf bij die top 3 maar heb Davey tot hoofdverdachte gebombardeerd. Maar ook de andere twee sluit ik nog niet uit, wel was de houding van Annelies bij de museumopdracht wat vreemd voor een Mol ... maar het heeft natuurlijk wel de opdracht moeilijker gemaakt, dus het zou nog steeds best molgedrag geweest kunnen zijn. Davey en Eline falen beide in hun opdrachten op het kussen, en vooral van Eline is dat enigszins wonderlijk want zo moeilijk was haar opgave niet. Davey lijkt ook flink zijn best te doen in de kroeg :-) Ik verdenk Eline er dan weer van dat zij het alarm heeft laten afgaan.
Dus top 3 is nu 1. Davey, 2. Eline 3. Annelies ..... de rest heb ik inmiddels wel min of meer uitgesloten, [met uitzondering misschien van Sam, maar dat is meer een gevoel-ding ... die 1500 vorige week is vreemd, maar hij had het niet zelf in de hand, misschien zong ie wel beter dan ie zelf bedoelde :-) hoe dan ook, ook deze week viel me minder verdachts bij hem op, dus hij haalt mijn top 3 niet]
Edit: eigenlijk weer te snel beslist, mijn stem zou eigenlijk naar Eline moeten gaan, want die heeft opnieuw helemaal niets goeds gedaan (zeker als zij het alarm liet afgaan, en Bertrand heeft doen geloven dat hij het was). Davey haalde tenminste nog 500 binnen. En Eline was inderdaad ook goed bezig in de kroeg. + Dat je in de woordpuzzel 'Eline is de Mol' op de eerste twee regels kunt maken zit me ook niet helemaal lekker.