Hunger games : we hebben geen idee hoeveel bollekes davey nog heeft dus hij zou - theoretisch bekeken zonder spel adrenaline - als mol prima hebben kunnen opteren om te acteren alsof hij geen munitie meer had en dus t gevecht verliezen. Wat zou de mol dat uitmaken? Zeker geen 5 k in het spel en meer deelnemers in het spel. Hij loopt als mol- naar mijn mening- vaker risico om geld in de pot te spelen ( bv Waar of niet, gps)
Eline en niet kunnen liegen. Wat is t gevolg van t niet goed kunnen liegen over de Dino?
0 euro in de pot. De tactiek van eline in deze opdracht als zij de mol is, is t gedeelte in de kamer. Het maakt daarna niet uit of ze betrapt wordt op een leugen of niet. Pasvragen heeft een mol niet nodig en 0 euro voor de pot is ook geen ramp.
Bij Gilles had ik vorig jaar ook erg veel moeite met wat hij gedaan had bij de gans. Ik vind dat een vreemde actie voor een mol. En tuurlijk krijg je als mol tegen spel van de Andere deelnemers, maar als hij hier op hanne had gewacht was de proef om zeep.
Mijn matige mol heeft niet te maken met of er veel in de pot zit of juist niet. De actie met de gans van Gilles vind ik een totaal misplaatste molactie , maar toch de aanwezigheid van gilles, zijn air tijd ( tijd dat hij in beeld was) en zijn spel houding maakt dat IK hem dat kan vergeven.
Een mooi seizoen waarin er voor elke finalist nog mooie tunnels zijn, loopt ten einde.
Bij davey als mol, zit ik met vragen waarom sommige proeven toch zo zijn geeindigd.
Bij annelies als mol, zit ik met t fiasco van de museumroof en haar houding t kan niet, t Lukt niet, ik zie niks
Bij eline als mol, had ik haar graag wat aanweziger gezien, wat meer sturend. Zij laat te vaak de groep de beslissing maken.
Ik besef dat ik waarschijnlijk net als in widm hoge verwachtingen heb en niet iedereen is een George of Dennis