Poll

Wie is de Mol?

Annelies
Davey
Eline

Auteur Topic: [poll] De Mol is...  (gelezen 71331 keer)

Offline eilandgek

• Forumlid
Re: [poll] De Mol is...
« Reactie #320 Gepost op: 21-03-2017, 00:21:32 »
Voor mij en vriendlief sinds aflevering 3 (opdracht met luchtkussen in het meer) Davey, vanwege een uitspraak op de achtergrond die van een van de jonge gasten afkomstig moest zijn en we niet dachten dat de stem van Sam was.
Toen waren we natuurlijk nog niet zeker van onze zaak, maar zeker de laatste paar afleveringen zijn we er wel behoorlijk zeker van. Hij zat steeds in een uitstekende positie om te mollen en deed dat ook grif, het werd hem ook niet altijd in dank afgenomen (bv. bij de opdracht rugby/filmmuziek).
Bij de opdracht waarheid/liegen, kwam hij ook erg nerveus over, alsof hij zich héél ongemakkelijk voelde te worden ondervraagd door de drie andere kandidaten. Hij wist zich geen houding te geven toen de anderen zeiden dat hij wel vaker loog (of iets in die trant).
Bij de kans om in molboekjes van afvallers te kijken, vond ik hem dan weer "nep" fanatiek, alsof hij Robin nog probeerde zwart te maken.
We hebben overigens ook het vermoeden dat de overgebleven kandidaten allemaal op Davey zitten.

Maar... binnenkort weten we het! Als het écht Davey is (ik vind het heel grappig dat hij hij zo weinig als mol wordt gekozen!!) zou het de eerste keer zijn (ik kijk de mol sinds NL seizoen 2) dat ik de mol al in een zo vroeg stadium (afl.3) op het oog had. Nog even geduld :)

Offline Moloproller

• Forumlid
  • Mol, ik rol u op!
« Reactie #321 Gepost op: 21-03-2017, 00:25:59 »
Maar... binnenkort weten we het! Als het écht Davey is (ik vind het heel grappig dat hij hij zo weinig als mol wordt gekozen!!) zou het de eerste keer zijn (ik kijk de mol sinds NL seizoen 2) dat ik de mol al in een zo vroeg stadium (afl.3) op het oog had. Nog even geduld :)
Aiai, dat geeft niet veel hoop voor zij die op Davey zitten als mol.
#HetIsTochWaarZeker!?

Online Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #322 Gepost op: 21-03-2017, 00:29:20 »
Ik ga er ook vanuit dat Davey de Mol is.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline eilandgek

• Forumlid
« Reactie #323 Gepost op: 21-03-2017, 00:46:34 »
Aiai, dat geeft niet veel hoop voor zij die op Davey zitten als mol.

Wij kunnen er evengoed compleet langs zitten ;)
Ik houd altijd wel een slag om de arm, zeker nu als ik zie dat veel andere mensen op iemand anders zitten durf ik nog wel denken "zou het dan toch die andere zijn?", vriendlief zegt over 10 jaar nog: "Het was tóch Davey!" zelfs al blijkt die het niet te zijn  ::rofl::

Online Pac

• Global Moderator
  • Geslacht: Man
« Reactie #324 Gepost op: 21-03-2017, 00:48:19 »
Na deze aflevering weet ik het dan eindelijk zeker: Annelies ::trots:: Alles aan haar bevestigde m'n prille tunnel, dus ik kan met een gerust hart slapen ::joehoe::
...óf niet!

Offline Betonmol

• Forumlid
« Reactie #325 Gepost op: 21-03-2017, 08:44:53 »
95% zet ik op Davey,
4% op Annelies,
1% op Eline.

Uit de groepsdynamiek leid ik elke aflevering meer en meer af dat de anderen hem als mol zien. Inderdaad ook bij de ondervraging viel dit weer op. Maar de verdeeldheid op fora is veel groter dan ik zou verwachten.

Offline hrvdg7

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #326 Gepost op: 21-03-2017, 09:36:00 »
Davey 100%. Als je dat kussen zelfs nog in je hand hebt. ::oink:: En dan steeds een sleutelpositie. Met het rugby en als 1e beginnen met die waarheid/lieg opdracht.

Offline FeniXII

• Forumlid
  • Die Mol is baie wys
« Reactie #327 Gepost op: 21-03-2017, 11:05:43 »
Annelies.

Zoals Davey zei: zij kan het beste liegen van allemaal.

En verder sluit ik me aan bij Fenix-V. :)

Tof om te lezen. Annelies heeft me finaal overtuigd dat ze Mol V is. Ze heeft me helemaal over de streep, wat zeg ik, er is geen streep meer want ook die heeft ze gemold.

En ze heeft eindelijk ook bewezen aan de ongelovige kijkers dat ze ertoe in staat is de Mol te zijn, als er één ding is waar ze in uitblinkt in dit spel is het wel liegen! Ze kan de waarheid spreken alsof ze liegt. :o Gedurfd om dat zomaar te laten zien aan de personen die je verdenken in het spel. Toch een straf staaltje mollenwerk, ik krijg ineens flashbacks naar afl. 3 want daar oefende ze deze streek ook al eens uit op de groep. Ook daar met succes. ::trots::
« Laatst bewerkt op: 21-03-2017, 11:18:41 door FeniX-V »

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #328 Gepost op: 21-03-2017, 18:35:02 »
Davey
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline NF07

• Forumlid
« Reactie #329 Gepost op: 21-03-2017, 19:40:32 »
Dit moet zowat de spannendste of meest verdeelde finale ooit zijn hier op het forum. Ik heb de vorige polls eens bekeken, zowel in NL als de Belgische versie van vorig jaar, en het heeft nog nooit zo dicht bij mekaar gelegen. Alle 3 de kandidaten die in de finale de 33% van de verdenkingen benaderen, dan heb je als regie een uitstekende job gedaan! Thumbs up naar Vier!  ::ok::
Lomperik..

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #330 Gepost op: 21-03-2017, 20:35:49 »
De laatste opdracht houdt mij ook bij Annelies.
Maar ik zou het ook niet erg vinden om er naast te zitten.

Net als vorig jaar een superspannende finale, met 3 verdachte kandidaten. Kan niet beter. ::ok::

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #331 Gepost op: 21-03-2017, 20:45:01 »
Ik blijf het meest naar Eline neigen.

Maar met zooooveel twijfels. Ik ben werkelijk heel benieuwd :)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Vangu Vegro

• Forumlid
« Reactie #332 Gepost op: 21-03-2017, 20:56:44 »
Ik denk Eline, maar Annelies zou ook heel goed kunnen.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Duncton

• Forumlid
« Reactie #333 Gepost op: 21-03-2017, 22:19:17 »
Annelies. Manipulator. ::jaja::

En inderdaad een droomfinale. ::ok::
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Brtdm

• Global Moderator
« Reactie #334 Gepost op: 21-03-2017, 22:24:44 »
Ik had op Davey gestemd, maar het is Annelies.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online tureluurs

• Forumlid
« Reactie #335 Gepost op: 21-03-2017, 22:33:22 »
Ik blijf stug bij Davey, maar vrees dat het toch Annelies is.
In het begin van de aflevering, over "vorige week", zien we Robin, Eline en Davey opgesloten worden "met de mol", Annelies zien we niet, zou een leuke aanwijzing zijn dat zij achter het gordijn zit. Echter Davey zien we slechts in een flits, precies bij het woord "mol", daar gooi ik al mijn hoop dan maar op ;D

Offline FrankLapidus

• Forumlid
« Reactie #336 Gepost op: 21-03-2017, 22:40:02 »
Annelies, al sinds het begin  ::jaja::
Frankje Lapi

Offline Betonmol

• Forumlid
« Reactie #337 Gepost op: 22-03-2017, 09:20:44 »
Davey al vanaf het begin.

idem.
Had na aflevering 1 Sam of Davey
na aflevering 2 Annelies
en sinds aflevering 3 altijd Davey

Maar ik twijfel wel sterk aan Annelies als mol.

Offline Starlight

• Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
« Reactie #338 Gepost op: 22-03-2017, 12:46:13 »
Ik hou het bij Eline, maar ik heb volgens mij nog nooit zo erg getwijfeld :P
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Online Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #339 Gepost op: 22-03-2017, 13:11:40 »
Davey. En hij mag dus aanstaande maandag buiten slapen (als Margo woord houdt).   ::rofl::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!