Voor mij en vriendlief sinds aflevering 3 (opdracht met luchtkussen in het meer) Davey, vanwege een uitspraak op de achtergrond die van een van de jonge gasten afkomstig moest zijn en we niet dachten dat de stem van Sam was.
Toen waren we natuurlijk nog niet zeker van onze zaak, maar zeker de laatste paar afleveringen zijn we er wel behoorlijk zeker van. Hij zat steeds in een uitstekende positie om te mollen en deed dat ook grif, het werd hem ook niet altijd in dank afgenomen (bv. bij de opdracht rugby/filmmuziek).
Bij de opdracht waarheid/liegen, kwam hij ook erg nerveus over, alsof hij zich héél ongemakkelijk voelde te worden ondervraagd door de drie andere kandidaten. Hij wist zich geen houding te geven toen de anderen zeiden dat hij wel vaker loog (of iets in die trant).
Bij de kans om in molboekjes van afvallers te kijken, vond ik hem dan weer "nep" fanatiek, alsof hij Robin nog probeerde zwart te maken.
We hebben overigens ook het vermoeden dat de overgebleven kandidaten allemaal op Davey zitten.
Maar... binnenkort weten we het! Als het écht Davey is (ik vind het heel grappig dat hij hij zo weinig als mol wordt gekozen!!) zou het de eerste keer zijn (ik kijk de mol sinds NL seizoen 2) dat ik de mol al in een zo vroeg stadium (afl.3) op het oog had. Nog even geduld