ik vind fanatisme in een spel, prima
ik vind hardheid in een spel, prima
maar zelf niks doen en anderen zeggen hoe t wel moet, terwijl jezelf iets nagelaten hebt te checken. mwah. mooie tactiek voor een mol, voor een kandidaat eerder luiig.
ik vind niet dat in in mn post iets verkeerd zou hebben gezegd omdat ik me voor de volle 100% besef dat dit een spelmodus is van robin en dat hij in Real life misschien heel anders is. maar als deelnemer mag ik hem gewoon niet. had ik vorig seizoen met thibaud en heb daar in de extra beelden een heel andere thibaud gezien dan in de opdrachten, dus zal dat bij robin ook wel zo zijn.
en ik ben t met de mensen eens dat er geen goede film/soap is zonder een slechterik waar ge u aan kunt storen:-)
kent iemand nog rob van hulst in mcw als dokter erik : o wat had ik een hekel aan die man in die rol. maar na zoveel jaar is t wel een van de weinigen die ik me nog kan herinneren omdat hij het zo goed deed. hij maakt mcw leuk, net zoals robin de mol mede maakt..
( sorry voor deze wat zoetsappige post, maar ik besef dat er door sommigen te fel van leer werd getrokken tegen robin en beken daarin een beetje schuld)