Robin ging er dan toch eens uit. Had ik niet meer op gerekend eerlijk gezegd. Een paar weken geleden wel nog omdat hij altijd zo prominent in beeld kwam. Maar even over zijn exit, Dan moet hij toch een beetje aan het twijfelen geslagen zijn. Maar uit zijn afscheidsinterview blijkt dat niet zo te zijn. Hij wist sinds hij het boekje van Hans heeft gelezen wie het was. Nog maar één dag.
Ik achtte het altijd onwaarschijnlijk dat ze voor een type als Robin zouden kiezen dit jaar. Heb me redelijk geïrriteerd aan zijn manier van spelen, pas toen zijn bezoek kwam begon het stilletjes aan te dooien bij mij. Maar ik ben het eens met iedereen die zegt dat er ook zo'n mensen in het spel moeten zitten. Een groep vol Bouba's, Hansen & Jessica's geraak je ook beu na een tijd. Eén van elk is meer dan genoeg, net zoals één Robin dat ook is. Aan zijn extra interview te zien valt hij beter mee dan hij soms overkwam op tv en zo zal dat wel met iedereen zijn. Robin zal wel het grootste slachtoffer zijn van de montage dit jaar. Een soort van kruising tussen montage-Cathy en Thibaud van vorig jaar. Toch spijtig dat ze hem niet meer van een andere kant konden belichten. Zelfs in afl. 7 waren Davey en Eline aangedaan door zijn fanatisme bij het rugbyen. Hij was blijkbaar nu eenmaal gewoon bloedfanatiek als er een spel bezig was.
De kop boven het artikel in de krant vandaag is
"Ik vertrouwde de anderen, ook al mag dat niet". Hoe is hij dan ooit tot een Mol kunnen komen. De tagline is nog altijd
'Jy moet niemand vertrou nie'!
En heeft hij dan dat boekje van Hans zomaar klakkeloos overgenomen, door blind te vertrouwen op zijn info, wie weet is Hans helemaal de mist ingegaan bij elke test.
Heb de indruk dat Robin misschien wel geswitcht is of dat boekje heeft hem zodanig verward waardoor hij de laatste afvaller werd! Hans noemde in een van de afleveringen Annelies & Eline, toen ze vroeg moesten afhaken met de fiets. Afl. 4 denk ik, in afl. 5 moest hij naar huis. Zou het kunnen dat hij dat boekje hem van de wijs heeft gebracht, hiervoor noemde hij Annelies. In de aflevering gisteren hoorde je hem duidelijk twijfelen over zijn mol. Als hij eruit ligt heeft hij het erover dat hij pas na het lezen van het boekje wist wie de mol was, dan moet hij wel geswitcht zijn de laatste dag als dit een nieuw inzicht was!