Niet te geloven dat mijn drie verdachten van in het begin er nog steeds bij zijn. Helaas heb ik ze niet altijd zo ingevuld.
Mijn pool was goed begonnen! Was echt zalig om mijn forumnaam eens vanboven te zien prijken. Echt eentje om in te kaderen. Gelukkig heb ik nog een screenshot gemaakt toen ik aan de top stond ... want uit ervaring weet ik dat hoe hoger je staat, des te dieper je kan vallen. Hopelijk niet geblinddoekt de afgrond in lachte ik nog vorige week.
Ik voorspelde twee weken geleden al dat iemand anders mij af ging lossen aan de top, dat gebeurde vervolgens ook, toen had ik al wat geswitcht en wat risico genomen. Never change a winning team zeggen ze weleens, had ik beter niet gedaan idd want vanavond had ik gekozen om weer wat risico te nemen. Daardoor heb ik kostbare punten laten liggen deze ronde maarja ik speelde dan ook om te winnen. Zo spijtig. Denk dat het een beetje fout uit gaat pakken in the end.
Heb het eens goed geanalyseerd wat er nog mogelijk is voor mij en ik ben op een combinatie gestoten waarmee ik het meest mogelijke punten mee kan scoren. Helaas ga ik daar de pool niet meer mee winnen maar kan ik toch de schade beperken. Alles hangt af van Eline en Davey. Zij zijn de dealbreakers.
Veel geluk aan iedereen die nog in de running is.