Mag ik even wat vragen/opmerken over het schema?
Afgelopen zondag kwamen de opdrachten 's avonds laat online. Vanmiddag om 18u was de laatste deadline. Dat betekent dat je, bij een normale fulltime dagbesteding (werk/school), maar een paar avonden had om de opdrachten te doen. Maar liefst vijf puzzels, en 3 spellen op het forum. En een facultatieve weekopdracht.
Als ik het schema bekijk, is dat de planning voor alle afleveringen, zondagavond de opdrachten online, donderdag deadline, vrijdag de test. De weekenden zijn dus behoorlijk rustig, alleen de test even invullen, klaar. Ik vind dat best een grote tegenstelling. Vorig weekend was ik er niet dus kwam het mij wel uit, maar als ik kijk naar komende week, met 2 vergaderingen 's avonds, na mijn werk dus, hoop ik wel dat het minder opdrachten zullen zijn, anders ben ik bang dat ik niet alles zal kunnen doen (mocht ik er nog in zitten natuurlijk
)
Hoe ervaren de andere spelers dit? Zou het evt wat meer lucht geven als zondagmiddag of zondagmorgen de uitslag van de test + alvast (een deel van) de nieuwe opdrachten online komen?