Dagboek v/d afvallerZondagochtend 5 februari. Er sluimert nog wat lichte hoofdpijn in mijn hoofd. Ik moet er even uit. Ik besluit de auto te pakken en er op uit te gaan. Na een flinke rit door de mistige polder, kom ik in Aalsmeer uit. Er vliegt een vliegtuig over mijn hoofd heen. Een KLM toestel, net opgestegen van de startbaan, op weg naar bestemming onbekend. Leuk, misschien even vliegtuigen spotten. Ik voer 'Polderbaan' in in Google Maps en deze brengt mij in ca 20 minuten naar een afgelegen stukje land. Ik parkeer de auto. Ik pak mijn tas om een nieuwe lensje op mijn telefoon te plaatsen, voor betere foto's, als ik een enorm kabaal hoor. Ik kijk op, en voor mjn neus schiet de Airbus A380 van Emirates voorbij. Ik maak nog snel door de voorruit heen een foto, nog zittend op de bestuurdersstoel van mijn auto.
De Emirates A380 uit Dubai. Mijn begin-, en tevens mijn eindbestemming van deze Mol online reis. Een voor mij véél te korte reis. Toen ik uit de auto stapte, dacht ik al, dit is vast een voorteken. Dat ik dit vliegtuig als eerste op de landingsbaan moest zien. Het vliegtuig, dat mij naar huis zou moeten brengen.
Toen ik de test had gemaakt, had ik al het idee, dat het wel eens snel gedaan kon zijn. Ik had een plan voor de test, maar ik heb me er niet aan gehouden. Ik kreeg een onvervalste black out bij de vragen. Ik heb de test niet gemaakt, zoals ik m had willen maken. Op een manier, die me wellicht wel verder had kunnen brengen. Nu was het een blinde gok. Het hád goed uit kunnen pakken. Maar de kans was groter, dat het mis zou gaan.
Toen de kans kwam, om met z'n allen verder te gaan, wist ik dat die ik daarvoor moest gaan, zodat ik in test 2 dit misschien nog kon repareren. Maar ik snap dat niet iedereen dit wilde. Dit lijkt een groep kandidaten, die ook echt voor de virtuele pot wil gaan. Om het de mol zo echt lastig te maken.
Ik wens de rest van de groep veel succes met het vangen van de mol en het spelen van het spel. En ook de mol wens ik succes. Mij heb je om de tuin geleid, maar de groep is fanatiek, daar ga je nog een zware kluif aan. Ik stap nu met Ycaris op het vliegtuig naar huis.
Het ga jullie goed!