Zeg, heb jij geen slaap nodig?!
Ja, ik wou het verhaal perse afmaken, maar moest ook ngo gewoon gaan werken vandaag... Dus het was een korte nacht. Gelukkig komt er een weekend aan!
W>at betreft de wolvenverdeling heb ik de puntentelling van de rollen gebruikt. Elke wolf is -6 waard en het welpje zelfs -8, dus moesten er al veel burgerrollen bij om te compenseren. Bovendien is Cupido ook -3, omdat de kans groot is dat er ineens 2 burgers sterven door die rol. En dan de vervloekte nog die wolf kan worden.
Voor de Tobenaar (
) lijkt het me zaak zo snel mogelijk de ziener te vinden, zodat die nog niet al te veel prijs kan geven wanneer hij ontmaskerd wordt overdag. Alleen is het natuurlijk puur geluk om de juiste te vinden op het juiste moment.
Ohja, en echt paar perfecte gifjes in het verslag
Starlight niet alleen als wolf, maar ook het uitschreeuwend van verdriet.. en in een bibliotheek
En mijn turn van nacht-5 ziet er ook wel herbruikbaar uit
Starlight vond ik ook m'n beste vondst. Voor jouw turn had ik nog wel een paar andere die ik geneigd was om te gebruiken. Maar die turnden net verkeerd (van wolf naar... gespierde knappe man in staat van ontkleding omdat wolve nu eenmaal geen kleren dragen). Maar dath ad waarschijnlijk meer voor m'n eigen plezier geweest.
Voor LDH's death scene heb ik menig verschrikkelijk horror gifje moeten doorstaan tot ik iets vond dat nog enigszins OK was om hier te posten (en dat in het verhaal pastte, want de rest werd onthoofd, doorspiest, in twee gekliefd, etc...
)
Ik snapte de Heks achteraf gezien ook wel. Hij wist dat Lucy slachtoffer was in de eerste nacht en had zelf drankje niet gebruikt. De volgende nacht was ze nog niet dood, dus was ze ook geen bink. Alleen net niet stil gestaan bij het feit dat er nog een bodyguard rond liep...
En ja, het duurde langer dan verwacht ook voor mij. Vooral in het begin. Het was een beetje uitzoeken dat ik de juiste rol aan de juiste persoon gaf. Dus ik had 16 prive chat schermen open, de geheime wolfkamer en de huiskamer. Mijn excuses als ik kortaf was in de privé chats trouwens. 18 gesprekken onderhouden werd me te veel
Plus aanvankelijk deed ik ieder om beurt vragen, terwijl ik op het einde dacht van nou wolven, ziener, tovenaar, bodyguard kunnen allemaal wel tegelijkertijd iets doorgeven. Alleen de heks moet apart omdat die moet weten wie het slachtoffer was.
Goed om te onthouden voor een eventuele volgende keer