De laatste informatie- Opzoeken is uiteraard verboden. Net zoals bij pubquizzen irl wordt er een beroep gedaan op jullie eerlijkheid!
- Overleg gebeurt in de chat met je team, de vragen komen hier in dit topic.
- Ik wil een lijst met antwoorden via PM ontvangen. 1 Per team, binnen de tijd. In principe hebben jullie 11 minuten per ronde van 11 vragen. Mocht dit echt onhaalbaar blijken te zijn, dan kan dit langer worden. Maar 1 minuut per vraag leek me reëel.
- In de huiskamer van de chat mogen algemene dingen gezegd worden. Antwoorden delen/ruilen met andere teams mag niet. In de huiskamer dus geen inhoudelijke zaken!
De rondes zijn als volgt:
Ronde 1: Algemene ronde
Ronde 2: Plaatjesronde
Ronde 3: Algemene ronde
Ronde 4: Muziekronde
Ronde 5: Algemene ronde
Ronde 6: Finaleronde
Elke ronde bestaat uit 10 vragen + Benaderingsvraag. Voor de benaderingsvragen geldt: Je mag er 10% vanaf zitten. Een exact goede benaderingsvraag levert 2 punten op in plaats van 1.
Alle 11 vragen (10 + Benaderingsvraag) komen tegelijk in het topic. Ik wil exact 11 minuten later een lijstje met antwoorden in mijn pm-box hebben. Elke minuut later levert 1 strafpunt op. Ik doe de vragen expres per 11 tegelijk online zetten, zodat ik in de tijd dat jullie overleggen de lijstjes alvast kan nakijken. Zo hebben we sneller een uitslag.
Elke ronde levert een winnaar op. Het team met de meeste punten tijdens een ronde krijgt een extra hint naar een locatie van Waldo. Bij gelijkspel wint het team dat er het dichtstbij zat bij de benaderingsvraag.
Waldo heeft zich weer verstopt op een locatie. Als je een ronde wint, krijg je een extra hint naar de locatie van Waldo. Aan het eind van het spel krijgen alle teams 5 minuten om met behulp van google maps de locatie van Waldo te vinden. Dit mag wel met internet/google maps. Lukt dit binnen de tijd, dan krijg je 2 punten als team. Win je een ronde, dan heb je aanzienlijk meer informatie om Waldo te vinden.
En in de tussentijd kan ik alvast nakijkenOver de finaleronde verklap ik nog niks, dat hoor je vanzelf
Nog vragen?