Auteur Topic: Hunted  (gelezen 288522 keer)

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Hunted
« Reactie #1880 Gepost op: 13-02-2025, 21:09:23 »
@Rest: het reguliere 2020 seizoen?

Ja! Die was goed

Van de VIPS seizoenen vond ik 2023 de beste  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline SpacyColours

• Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Time's Person of the Year 2006
« Reactie #1881 Gepost op: 15-02-2025, 13:39:10 »
Als je je ergert aan rijkeluiskindjes moet je zeker niet de Britse VIP seizoenen gaan kijken. ::rofl:: Daar doet soms echt de jetset van de jetset mee. De vader van Boris Johnson en zo, die raken gelijk van slag als ze heel even geen wijntje hebben gehad.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline vveerraak

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #1882 Gepost op: 15-02-2025, 17:39:55 »
Ja die man (beroepsmilitair) was echt geniaal. Die had de Hunted code al heel vroeg gekraakt. Snap niet dat niet veel meer deelnemers nadien die tactiek toepasten.

Dat kan ook niet meer, want tegenwoordig moeten ze wel uit hun schuilplaats komen om enveloppen op te halen bij vrienden, naar bepaalde plekken te komen voor meer info, en te pinnen voor geld (want lenen mag niet meer).
Tell me what your telescope says

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #1883 Gepost op: 15-02-2025, 21:52:41 »
Dat kan ook niet meer, want tegenwoordig moeten ze wel uit hun schuilplaats komen om enveloppen op te halen bij vrienden, naar bepaalde plekken te komen voor meer info, en te pinnen voor geld (want lenen mag niet meer).

Is zo, maar toentertijd moest er (wat ik me herinner althans..) ook weleens iets opgehaald of gepind worden. Zelfs als de Hunters dan zien waar zo'n iemand pint of info ophaalt; zodra er met een camouflage outfit en tent weer een flink bos of natuurgebied in wordt gegaan, houdt het spoor wederom op. Het is met name het gebruik van auto's, mobiele telefoons en hulp van vrienden en bekenden dat deelnemers de das om doet.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #1884 Gepost op: 15-02-2025, 22:17:29 »
En hulp aan de hunters van de gewone Nederlander. Dat was in het begin een stuk minder (alleen de standaard, ja ze gingen links of rechts). Het programma was voor mijn gevoel voor de BNer seizoenen wat minder bekend bij de gemiddelde Nederlander. En zaten de kijkers vooral in het kamp van de voorvluchtigen. Dat is nu zeker niet meer zo. Kijk maar aan de berichten die Selmar dit jaar in het gewone seizoen kreeg. Wat dat betreft doet Selmar het goed om zich op fora en andere sociale media zich te begeven. Dat heeft zich dit jaar in het gewone seizoen wel uitbetaald. Kijkers willen nu op de hunters helpen.

Offline :Selmar:

• Forumlid
  • You can run, but you can't hide
« Reactie #1885 Gepost op: 16-02-2025, 09:55:48 »
En hulp aan de hunters van de gewone Nederlander. Dat was in het begin een stuk minder (alleen de standaard, ja ze gingen links of rechts). Het programma was voor mijn gevoel voor de BNer seizoenen wat minder bekend bij de gemiddelde Nederlander. En zaten de kijkers vooral in het kamp van de voorvluchtigen. Dat is nu zeker niet meer zo. Kijk maar aan de berichten die Selmar dit jaar in het gewone seizoen kreeg. Wat dat betreft doet Selmar het goed om zich op fora en andere sociale media zich te begeven. Dat heeft zich dit jaar in het gewone seizoen wel uitbetaald. Kijkers willen nu op de hunters helpen.
Daar doe ik het niet voor hoor!

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #1886 Gepost op: 16-02-2025, 10:04:40 »
Haha dat geloof ik maar het is wel een handig neven effect. ;D

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #1887 Gepost op: 17-02-2025, 22:07:14 »
Hehe ze zijn gepakt hoor...

Wat ik me wel afvraag: moeten ze perse bij elkaar blijven? Ik had medelijden met Mart in die auto. Had hij niet fijn bij de buren op de bank kunnen achterblijven of zo? Niet dat hij zonder Chahid ver zou komen.
Keep calm and eat chocolates!

• Forumlid
« Reactie #1888 Gepost op: 17-02-2025, 22:18:16 »
Hehe ze zijn gepakt hoor...

Wat ik me wel afvraag: moeten ze perse bij elkaar blijven? Ik had medelijden met Mart in die auto. Had hij niet fijn bij de buren op de bank kunnen achterblijven of zo? Niet dat hij zonder Chahid ver zou komen.
Hangt er vanaf of er een camjo ‘over’ is.

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #1889 Gepost op: 17-02-2025, 22:19:10 »
Tsja dit was een kwestie van tijd.

Onze Mol en Verrader zijn de volgende denk ik. Voor de rest hangt het er vanaf of ze de hunters nog voor kunnen blijven bij het pieterpad.

Offline Enermol

• Forumlid
« Reactie #1890 Gepost op: Gisteren om 20:21:15 »
Ik krijg een beetje het gevoel alsof ze soms bewust uitstellen dat een duo gepakt wordt (Mart en Chalid)
Selmer en co zitten wel op het goede spoor maar het lijkt elke keer wat langzaam, niet vooruit denkend.

In afl 2. vond ik dat met al die pandjes bazen en hun auto's een goed voorbeeld. Er werd al vroeg de suggestie gedaan dat ze wel weer eens een volgende lift van de volgende filiaalmanager zouden krijgen. (Wat ook gebeurde). Dan zien ze die auto, wordt niet op aangeslagen. Pas wanneer ze bij dat filiaal zijn en merken dat de beste meneer weg is wordt er naar zijn auto gekeken. Hierdoor zijn ze steeds net te laat.

Kan ook de manier van monteren zijn natuurlijk.
Maar kwam een beetje over van, ach laten we die jongens nog een kans geven.

• Forumlid
« Reactie #1891 Gepost op: Gisteren om 20:35:05 »
Ik krijg een beetje het gevoel alsof ze soms bewust uitstellen dat een duo gepakt wordt (Mart en Chalid)
Selmer en co zitten wel op het goede spoor maar het lijkt elke keer wat langzaam, niet vooruit denkend.

In afl 2. vond ik dat met al die pandjes bazen en hun auto's een goed voorbeeld. Er werd al vroeg de suggestie gedaan dat ze wel weer eens een volgende lift van de volgende filiaalmanager zouden krijgen. (Wat ook gebeurde). Dan zien ze die auto, wordt niet op aangeslagen. Pas wanneer ze bij dat filiaal zijn en merken dat de beste meneer weg is wordt er naar zijn auto gekeken. Hierdoor zijn ze steeds net te laat.

Kan ook de manier van monteren zijn natuurlijk.
Maar kwam een beetje over van, ach laten we die jongens nog een kans geven.
Probleem is dat wij er niet zomaar op kunnen gokken dat ze vast … doen, wij moeten het controleren.