Dames en Heren,
het spelletjesweekend zal doorgaan van vrijdag 10 t/m zondag 12 maart 2017.
De gekozen locatie is Natuurvriendenhuis Morgenrood in Oisterwijk.
Gezien de aanmeldingen in de datumprikker hebben we (Pjotr en de_witte) voorlopig 10 tweepersoonskamers gereserveerd. Als je definitief mee wil gaan geef dit dan via pm door aan mij. Dan zet ik je op de lijst en stuur ik je gegevens over de betaling door. Geef dan ook meteen even door met wie je op de kamer wilt (of dat dat niet uitmaakt)
Wat zijn dan de kosten van zo'n weekend:
De kosten zijn als volgt opgebouwd:
Huur kamer: 15,30 per nacht
extra per persoon: 9,20 per nacht
toeristenbelasting per persoon: 1,45 per nacht
Met 2 personen op een kamer betaal je dus 36,60 per nacht. Dat is 18,30 per persoon
Met 1 persoon op een kamer betaal je 25,95 per nacht
Daarnaast zijn er nog de kosten van het eten en drinken (het huishoudgeld zeg maar). Mijn voorstel is dat we een potje maken en ter plaatse met een groepje naar de supermarkt gaan. Een budget van 10 euro per persoon per overnachting lijkt mij voorlopig een vrij ruime schatting. Mocht daar iets van overblijven dan zal dat uiteraard na afloop van het weekend weer teruggestort worden.
In Morgenrood kunnen we van de grote keuken gebruik maken om zelf ons eten te koken (gezellig en voordelig, als er tenminste een paar goede koks meegaan).
Verder moet je eraan denken dat het geen hotel is en dat je zelf bedlinnen en handdoeken e.d. moet meenemen.
* Mochten alle door ons gereserveerde kamers al ingevuld zijn door mensen van hier dan is er wellicht nog de mogelijkheid tot het bijboeken van kamers, maar uiteraard hangt dit af van andere gasten die graag in Morgenrood willen overnachten. De volgorde van aanmelding in mijn pm box is leidend bij het vergeven van de kamers.