Jeopardy keert misschien op een later tijdstip terug, dus we gaan even wat anders doen ... nl. een andere forumtraditie ... een mini-forumquiz!
Wat is de bedoeling. Ik post zo meteen 5 vragen. Iedereen die NIET in de kwartfinale zit, kan aan
Robbieazerty én Daisy een lijstje met antwoorden sturen. Dus ... juryleden, ex-kandidaten en kijkers ... doe mee! Wellicht doet de spelleiding dat ook wel.
Deadline: dinsdagavond 15 maart, 20.59.59 uurDaarna verzamel ik de antwoorden, en post ik die, maar door elkaar. Aan de kwartfinalisten de taak om de juiste antwoorden, aan de juiste forummers te koppelen. Elk juist antwoord, levert 1 punt op. Heb je één hele vraag goed, krijg je 3 bonuspunten.
Ook hier geldt, elk antwoord moet gebruikt worden. Gebruik je een antwoord vaker, telt het antwoord niet. Ivm de krappe deadlines, hier geen herkansingen. Ingestuurd is ingestuurd.
Deadline: vrijdagavond 18 maart, 17.59.59 uurHet is krap, maar het moet maar even. Het zijn maar 5 vragen.
Diezelfde avond wordt nog de uitslag bekend. Degene met de meeste punten wint dit spel. Bij een gelijke stand, kijken we naar de inzendtijd, dus geen ex-aequo's mogelijk.De winnaar krijgt 6 rankingpunten en de nr. laatst 1.
Daarna strepen we de winnaar en de nr laatst van Weten en Wedden weg, en krijgt de hoogst overgebleven Gladiator immuniteit, en de nr laatst gaat naar de Arena. Dus als je laatste wordt bij Weten en Wedden, maar je wint dit, jammer maar helaas, dat spel is eerder klaar.
Nog even 3 belangrijke regels
- Gladiatoren mogen onderling NIET samenwerken.
- Het is voor inzenders van antwoorden ook verboden om deze door te spelen naar de Gladiatoren.
- TE LAAT IS TE LAAT
Dit zijn de vragen. Ik hoop dat er veel ex-kandidaten, juryleden en kijkers mee willen doen.
1. Wat is jouw favoriete liedje uit de jaren 90?
2. Wat is jouw favoriete jaargetijde? (winter, lente, zomer of herfst; geen motivatie nodig)
3. Wat is jouw favoriete soort chocolade?
4. Wat is jouw favoriete Gladiatorspel tot nu toe?
5. Wie gaat Gladiator winnen, én waarom? (motivatie verplicht!)