Na lang intern overleg (half uurtje, maar met een brein zo snel als dat van mij is dat een eeuwigheid), presenteer ik met gepaste trots:
Carnaval met Catshee
Zoals wellicht bekend is hou ik erg van carnaval en alles wat daar om heen draait. Vandaar dat ik jullie de komende week zal vermaken met al het mooie van carnaval in de toeloop naar de start van carnaval komende zondag.
Dus veel plezier deze week met de carnaval of zoals we het hier in Limburg noemen: Vastelaovend.
Dat gezegd hebbende hoop ik dat het een beetje gaat lukken om dit interactief te maken. Je viert carnaval ten slotte met elkaar!
Vandaar dat ik dan ook een uitdaging heb. Veel steden veranderen hun naam voor de carnaval. Eindhoven wordt bijvoorbeeld Lampegat en 's-Hertogenbosch wordt Oeteldonk.
Mijn uitdaging aan jou? RealityNet.nl (of org of whatever) kan uiteraard niet achterblijven! Suggesties voor RealityNets naam tijdens de carnaval kunnen naar mij gepmt worden.
De prijs? (Ja er is een prijs.) De winnaar mag zich prins of prinses carnaval noemen van RealityNet... of nja van de naam die hij of zij bedacht heeft natuurlijk. Woensdagavond zal het prins(es)uitroepen plaatsvinden (voor de minder snuggere mensen dat is dus de deadline
)
Ik hoop aan het einde van de avond een verder schema voor de week geproduceerd te hebben, maar voor nu: