Dank voor uw muntjes
De berichtlengte van de verhoren is te lang, vandaar jullie antwoorden even hier:
Meneer van Meyerhold, hoe was de monstrans verzekerdNet als alle andere kunst in het museum: goed.
- - - - - -
Machteld, hoe goed kende je John?Ik weet wat U suggereert, maar dat was niet het geval. Wij waren enkel collega's.
Hoe is de monstrans verzekerdDat ding is toch nep, nooit een verzekering voor afgesloten, ook al denkt de rest van wel.
Machteld, had John al ingestemd om de monstrans van u te kopen voordat deze gestolen werd?Ja.
- - - - - -
Lucien: Is het Berta, of Bertha? Grin Omschrijf uw vrouw eens.Bertha - ik verspreek me soms. Mijn vrouw is prachtig, de mooiste en liefste vrouw op aarde. Ze moet zich alleen wat vaker scheren.
Hoe is de monstrans verzekerd?Geen idee.
- - - - - -
Joh, hoe was de monstrans verzekerd?No clue.
- - - - - -
Ali, weer een beetje bijgekomen? Is het mogelijk om een specifiekere verklaring af te leggen over je mogelijke betrokkenheid bij de autobrand?
Ik wil mijn advocaat spreken. Alles wat ik hier zeg kan tegen mij gebruikt worden...
Ali, hoe was de monstrans verzekerd?
Hij is verzekerd tegen diefstal, brand en aardbevingen. Maar goed, nu blijkt dat hij nep is, weet ik niet of het nog geldt.