Eerst en vooral: Wát een geweldig succes was dit!
Niet alleen omdat alle gladiatoren zo geweldig hun best hebben gedaan en de topics bijgevolg zo succesvol waren, maar ook de participatie van de kijkers!
Er hebben niet minder dan 14 kijkers mee gedaan met het uitdelen van muntjes!
Dus bedankt aan zowel de gladiatoren als aan de kijkers!!
En ook dank aan de jury die de voorbije 24 uur veel taken in korte tijd moesten doen. Hun beoordelingen zouden namelijk nog extra muntjes opleveren. De beste 3 krijgen er 3 muntjes bij. 4 t/m 6 krijgen er 2 bij. 7 t/m 9 krijgen er 1 bij en 10 en 11 helaas geen.
Eerst al maar eens een overzicht van de muntjes die in de topics werden gestrooid:
NextGP kreeg de meeste muntjes: 11
Lucy ontving er 7
timvdons en wouterv krijgen er beiden 6
Swifty en Jann haalden 5 muntjes binnen
Molcrazy en Nys-fan hadden er 4
Molbelg ving er 2
catshee en RoyL kregen helaas niets, maar toch goed gedaan heren!
En dan de jury commentaren:
De_witte moest al bijtijds iets opsturen omdat het anders niet meer ging lukken:
omdat ik morgen en vrijdag niet al te veel tijd heb stuur ik nu alvast een voorlopige ranking (inclusief commentaar). Wellicht dat ik nog wat wil wijzigen als iemand ineens heel erg wel/niet zijn/haar best gaat doen.....
1 Next Interactief vind ik echt leuk. Wie zou het nou zijn?
2 Molcrazy Beter goed gejat dan slecht verzonnen
3 Tim Leuke huizen, origineel idee
4 Lucy Hoewel goed gezongen is dit niet helemaal mijn smaak
5 Jann Foto's van jezelf, tja….
6 Wouter Leuke verhaaltjes, maar niets bijzonders
7 Swifty flauwe moppen, die voor het grootste deel al bekend waren.
8 Nys-fan Simpel idee, ook simpel uitgevoerd
9 Molbelg leuke feitjes, maar dat kan allemaal wel heel snel opgezocht worden
10 Catshee Als Carnaval net zo saai is als dit topic hoef ik de komende tijd niet naar het zuiden…
11 RoyL gaaaaaaap, het is al woensdagavond en ik zie nog steeds niks…
Hadewychisdemol stuurde drie lijstjes op, zo hard twijfelde hij. Dit werd het finale lijstje:
1. NextGP – Geweldig! Spannend, interactief, mooi vormgegeven.
2. Swifty – Nou, ik vind het superschattig hoor – zowel idee als uitvoering. Lef heeft je ook bonuspunten opgeleverd.
3. Wouterv – Supermooi, grappig en ook weer dapper!
4. TimvDons – Heeft veel tijd in gezeten, heel origineel idee en mooi uitgevoerd. Doordat het jou veel tijd kost duurt het echter ook wel lang voor er iets gebeurt.
5. Jann – Leuk, schattig en dapper. Doordat het steeds een dag lang verzoekjes was en dan een paar foto’s was het soms wel wat traag.
6. Lucy – Niet verrassend en hoewel eng toch ook wel je comfortzone. Duurde ook lang om op gang te komen. Ik snap dat liedjes opnemen lang duurt maar het was je eigen keuze en hierdoor was er vaak niets nieuws in jouw topic gepost als ik online kwam. Wel supermooi gezongen natuurlijk, en hoewel we dat van je gewend zijn is dat zeker fijn om naar te luisteren. Tip voor de volgende keer is dus om een keer te verrassen. Of het nou goed of slecht uitpakt, verrassen is altijd goed. Maar toch knap dat je gewoon alles doet dat we vragen en goed vermaak dus middenmoot.
7. Molbelg – Zullen mensen misschien niet met me eens zijn maar ik hou van weetjes en ik vind dat je ze leuk hebt vormgegeven. Je moedigde de forummers ook goed aan om verzoekjes in te dienen.
8. Molcrazy – Tikkie goedkoop misschien om zomaar de forumsoap over te nemen maar bij vlagen erg amusant.
9. Catshee – Hmm, dit werkte niet zo voor mij. Mensen in pm iets laten sturen en dat later zelf posten waardoor het topic een beetje doodvalt was niet echt een feest om naar te kijken. (hahaha, feest. Leuk.)
10. RoyL – Mooie tekeningen, maar je kwam er pas heel laat mee en het is totaal niet interactief. Je nodigt mensen nergens toe uit behalve het bekijken van je tekeningen voor wat, een minuutje of zo? Maar wel een compliment voor je tekeningen want zo krijg ik het niet op papier.
11. Nys-Fan – Leuk idee, veel mensen blij mee gemaakt en andere juryleden gaan je zeker hoger zetten maar je topic heeft echt te lang stilgelegen door je eigen toedoen. Bovendien wordt mijn verzoek compleet genegeerd? Althans, op het moment dat ik dit typ wacht ik al 4 dagen terwijl latere verzoeken wel gewoon worden afgewerkt. Dan sta je op mijn individuele lijstje onderaan. Edit: Het ziet er nu naar uit dat hij er toch komt maar zo te zien was dat nooit gebeurd als ik zelf geen actie had ondernomen
Nog een edit: Je laat mensen pas nadat ze klagen weten dat het je niet lukt om er iets moois van te maken terwijl dit je eigen idee was. Neem een voorbeeld aan Tim en Lucy, die krijgen ook lastige verzoeken maar voeren deze wel gewoon uit.