Zoals 'beloofd' hier nog mijn ploeg:
Cycling Team Lekke Band
3. Peter Sagan 2231 - Vorig jaar had ik hem niet, maar dit jaar kon ik niet om hem heen. Hij is perfect voor eendagswedstrijden als ook voor etappekoersen.
4. Chris Froome 1973 - Het was hij of Contador. Nibali is niet blij met zijn ploeg, Valverde veel te duur en niet echt voor het eindklassement... Ik heb meer vertrouwen in hem dan in Contador, dus Froome is mijn kopman voor de Tour!
7. Joaquim Rodriguez 1750 - Aangezien ik heel wat punten nog over had kon ik Rohan Dennis voor hem inruilen. De perfecte man voor goede plaatsen in etappes en de wat zwaardere klassiekers!
8. Nairo Quintana 1750 - Zou dit jaar zomaar de Tour kunnen gaan winnen. Gewoon een degelijke renner die niet zo heel duur was.
36. Mark Cavendish 961 - Is misschien niet meer de Cavendish van een paar jaar geleden, maar voor die prijs heb ik hem graag in mijn ploeg.
50 Diego Ulissi 739 - Ik had nog geen renner voor de Giro, en hij doet het daar altijd wel goed. Dus waarom niet de gok wagen?
54. Caleb Ewen 716 - Zeer talentvol, en zeker een kanshebber in de kleinere koersen. En wie weet wel een mooie etappe in een van de grote rondes?
69. Wilco kelderman 620 - Tja, ik wilde in ieder geval een Nederlander, en hij paste nog qua punten in mijn team. Daarnaast is hij een van de grootste Nederlandse talenten!
77. Adam Yates 599 - Wat ik van hem (en zijn broer) afgelopen seizoenen heb gezien behoort hij absoluut tot de grootste wielertalenten. Dus waarom dit jaar niet de grote doorbraak?
86. Simon Yates 543 - Als ik Adam heb, mag zijn broer natuurlijk niet ontbreken. Misschien net wat minder dan zijn broer, maar ook een mega-talent!
90. Daniel Martin 526 - Ik ben al zijn hele carrière fan van hem. Dus mag hij niet ontbreken. En ook nog eens iemand, die als hij geen pech heeft hoog kan eindigen in zowel klassiekers als ook in grote rondes.
117. Arnaud Demare 464 - Ik had nog sprinters nodig, en hij blijft een van de sprinters van de toekomst, ondanks een sclecht seizoen vorig jaar.
128. Warren Barguil 443 - Volgens de kenners een groot rondetalent. Waarom dit jaar dat niet laten zien?
133. Mathias Frank 428 - Ook multi-inzetbaar. Gewoon een goede allround renner.
272. Igor Anton 255 - Voor dat lage aantal punten toch een toppertje in huis. Hopelijk kan hij zijn goede verleden nogmaals laten zien!
277. Sebastian Henao 249 - Het broertje van, die nog lekker jong is, en minstens zo talentvol.
281. Simon Gerrans 244 - De laatste renner die ik in mijn ploeg koos. Met een grote staat van dienst zoals hij kan het dit seizoen zomaar weer eens gaan lukken. En zoals het er nu naar uitziet gaat het hem ook nog lukken ook!
413. Taylor Phinney 174 - Gokje, maar als hij zijn oude vorm kan terugvinden een levensgevaarlijk renner en garant voor veel puntjes!
435. Marcel Kittel 164 - Slechter dan vorig seizoen kan niet. In principe gewoon de beste sprinter van allemaal! En dat voor 164 puntjes...
558. Rick Zabel 117 - Misschien nog niet zo sterk als zijn vader, maar dat kan zeker gaan komen. Hij heeft in ieder geval een sterke sprint in huis!
Totaal volgens mij: 14935 punten!