Schrok vorig jaar meer van je team, maar ben benieuwd
Landa, leuke keuze
Toch ook weer sterk hoor HDD
Totdat Froome een valpartij met Porte veroorzaakt
Yeah, eens.
Denk dat ik vorig jaar een sterker team had.
Then again, toen heb ik er veel meer tijd aan besteed, en heb sowieso het idee dat er toen meer te halen was.
Heb dit maal eigenlijk nogal intuïtief rijders gekozen die te goedkoop leken.
Naja, behalve dus Gerrans, waar ik overheen heb gekeken
Dus denk dat ik wel delen beter had kunnen doen - maar had geen zin om er 2 dagen aan te gaan besteden
De wissel die ik gistermorgen overigens nog maakte was:
Dumoulin / Zakarin / Talansky
voor
Froome / Barguil / Reza
Waarbij Reza eigenlijk voornamelijk is gekozen omdat ik iemand nodig had van 140 punten of cheaper.. en hij de eerste bekende naam was die ik tegen kwam.
dussss ik denk zeker dat mijn renners uit de lagere regionen optimaler moeten kunnen
Interessant dat niemand Zakarin heeft oveigens.
--
Paar specifieke puntjes:
Contador vond ik te oud om nog op te gokken
Demare en Alaphillipe eigenlijk wat te duur, hoewel ik Demare nog wel heb overwogen.
Kwiatkowski had ik een tijdje op de reservebank zitten, maar ze hebben al zoveel kopmannen bij Sky, dat ik niet echt wist waar hij zn grote doorbraak zou moeten maken. Dus daarom heb ik alle andere kopmannen van Sky maar genomen. Ik heb een beetje een Sky-zwak
Jungels leek me interessant maar duur; net als Yates-broers.
Teklehaimanot vond ik gewoon grappig, en voor 115 kan je er nauwelijks een buil aan vallen
Valverde was veel te duur.
Kristoff was veel te duur.
Sagan was duur. Misschien was hij het wel waard, misschien niet - vond ik onduidelijk. Daar zou ik vorig jaar gewoon even zijn opgedoken om een beeld van te proberen te krijgen, maar dit jaar zei ik ajuparaplu en heb ik Sagan links laten liggen. Voor het eerst in jaren bij een wielerpool vermoed ik zo.