Niet alleen op vraag van mij. En wat Lucy ook zegt, dat ging niet om prestaties maar om hele andere redenen. En inderdaad, hij had nog niet gepresteerd. Maar goed, als je weer kill the kings wilt doen dan geven we toch gewoon molbelg of miek immuniteit?
Ik wil niet perse kill the kings doen. Mijn eigenlijk voorstel is nog steeds Aapje, maar omdat het hier allemaal te saai en te makkelijk werd bevonden, heb ik maar een can of worms open getrokken. Speciaal voor de kijkertjes!
En LDH: ik zelf heb weinig tijd in het spel gestoken moet ik bekennen, omdat ik amper tijd heb. Vandaar dat ik al zei dat ik hem zelf niet verdien. Voor de rest maakt het mij geen enkele iota uit. Wat kunnen we nog verzinnen? Dat we allemaal een lijstje posten van wie we het het meest gunnen ofzo? En dan kijken wie de meeste stemmen gehad heeft?
Van meest naar minst:
1. D*N (het is gewoon een feit dat hij het actiefst is en het meest gewonnen heeft, dus als we het over verdienen hebben...)
2. LdHmolletje (een terugkomer wordt meestal al meteen weer weggestemd, omdat de rest diepere verbonden heeft lopen. Zo heeft hij een ronde extra kans om weer vriendjes te maken)
3. Lucy (ik heb het "Laten we kijken naar wie de kijkers willen dat er wint" truukje even toegepast op alle resultaten. Als alle stemmingen op telt heeft Lucy de meeste stemmen om te winnen (30), dus verdient zij het misschien wel meer dan Aapje, aangezien dat slechts een momentopname was)
Verder heb ik eigenlijk geen idee. Misschien moeten we maar een top 3 doen dan.
Overigens wie de opgetelde resultaten van alle "Wie gaat winnen" polls wil weten:
1. Lucy - 30
2. D*N - 29
3. Robbie - 23
4. AaPje - 22
5. Nieky - 16
6. Wouter - 11
7. Robin - 7
8 & 9. Ldh en Molbelg - 5
10. Miek - 3