Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
@DN ik onderschat jullie niet, maar ik ken jullie karakters in dit spel vooral + ik weet hoe goed LdH wel niet is en jullie zijn echt niet beter dan hem in dit soort werk
Ik spel wel gemeen, maar niet vals.
Mensen doen wel vaker rare dingen dat hebben ze in dit spel al eerder bewezen al voor het begon zelfs ik zeg dit niet zonder reden hoor, wees gerust Maar wat bedoel je met dat je het live hebt gezien? Was je bij DN toen hij het maakte?
D*n en hidm zijn een koppel
Als iemand heeft valsgespeeld is die daarvoor gestraft.En ik heb D*N de opdracht letterlijk op zijn laptop zien doen en hij was er echt zo goed in.
Nys ivm planning worden de opdrachten allang van tevoren bedacht, zo ook deze voordat ik wist dat Dennis er zo goed in was.En dat is het laatste dat ik erover tegen jou ga zeggen, bij deze nogmaals het verzoek om niet meer openbaar of tegen kandidaten over het spel en de eerlijkheid ervan te praten tot na het spel. Wij willen er wel nog plezier aan beleven.
via pm? of ergens op een site?
175, en nog heel wat obvious ones gemist zoals Zambia en Zimbabwe, Mauritanië, Kenia en Ethiopië.En natuurlijk nog wat Eilandstaatjes die nog steeds niet goed in mijn hoofd zitten, vooral die in Verweggistan Oceanië
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
955 gasten en 3 vaste bezoekers