Zelfmedelijden heb ik nooit gezegd
Minke kan ook arrogant zijn in spellen ( zoals meerdere mensen hier waaronder ikzelf
), dat is misschien het enige niet-lieve wat ik gezegd heb gedurende de afgelopen 3 maanden in dit spel wat serieus overkwam. En als je succesvol de goede persoon het ticket laat kopen mag je ook een beetje arrogant zijn.
En je weet best dat ik je niet haat, als we alles letterlijk moeten gaan nemen ken ik er nog wel een paar
En wie zegt dat dat genoeg reden is om niet op je te stemmen ? Jij kan er blijkbaar niet tegen als ik daar een quasi-grap over maak. Wat je nu doet is voor mij 100x meer reden om niet op je te stemmen. Als je me een beetje kent in spellen ( en als iemand dat zou moeten weten ben jij het ) is dat ik in de finale dit soort dingen echt niet mee laat tellen van zo'n enkele stem
.
Man man man, waarom is iedereen zo gestresst.
Ik weet alweer waarom ik had besloten waarom dit mijn laatste spel is voorlopig
Je trekt gewoon te voorbarige conclusies en neemt alles opeens te letterlijk. Ik vind alles prima, zolang je maar niet mensen tegen me op gaat zetten en woorden uit zijn context gaat trekken die op de app zijn gezegd dat doe ik andersom ook niet over alles wat jij zegt over iedereen hier op RN.
Verder ga ik niet meer reageren op deze onzinnige aanval. Ik heb namelijk geen flauw idee wat ik in Godsnaam verkeerd zou hebben gedaan, dus voel me niet meer geroepen hierop verder nog te reageren, als jij daardoor je avond laat verpesten of gefrustreerd wordt, is dat jouw probleem niet het mijne