Ik had helemaal over het hoofd gezien dat er nog een apart board: realitysearies light bestond. Keek eerst bij TV Algemeen
Gekeken en Anton heeft er een mooie mix van Expeditie Robinson, Expeditie Poolcirkel, Eeuwige Roem en WIDM van gemaakt. Leuk element dat Bastiaan hoewel bijna buiten de boot viel toch zijn wraak mocht nemen op het niet gekozen worden door ze ervan te weerhouden als snelste de flessen in de blikvanger te gooien.
Maar de eliminatie/selectie kan toch beter georganiseerd worden, niet alleen het logboek hanteren als middel voor de driestrijd maar ook inzetten voor eliminatie bijvoorbeeld. Hoewel ik Dian helemaal niet kende vond ik het wel erg sneu zo op het einde. Ze heeft wel veel weg van Floortje trouwens
Eliminatie gaat nu eerder in op de vraag hoe je in de groep ligt. En niet in op de vraag: wie is de geschiktste om over te blijven als actievoerder. En wat dan als er straks een actievoerder uitkomt rollen: gaan we die nog zien in actie voor Greenpeace of is dit puur een awareness-campagne gesponsord door Greenpeace?