Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Zoals ik zelf denk:1. Hillo2. Miek19993. Bjorrn4. HIDM5. De Witte6. HIDM7. Bjorrn8. HIDM9. HIDM10. Jann11. Miek12. Bjorrn13. HIDM14. Miek15. HIDMWat ik denk dat de meerderheid denkt is precies hetzelfde lijstje als hierboven.
Je hebt het door? Zal ook de eerste keer zijn
Laat mijn slaafje eens met rust, ze moet wat te drinken voor me gaan halen.
Ja, je doet het al het hele spel voor me, dus ben vergeten hoe dat moet.
Daar kan MC je vast wel mee helpen, die doet verder toch nooit iets.
Bjorrn en miek:Laat het spel nu maar aan de volwassen spelers over is het niet bijna bedtijd voor jullie?
Oke, ik stemde dus op miekeG, daarna op hillo, daarna weer op hillo, daarna op hidm en daarna op robbie
Iedereen heeft de eerste uitdaging doorstaan.Uitdaging 2: Onthul je al je stemmen vanaf de samensmelting(begin dus bij de stemming van MiekeG)Ja of Nee? Zo ja, show us
Dit dus, ik ook.
Ik stemde hidm, jann, hidm, hidm en robbie
Goedemorgen mede-survivors!Goh Bjorrn, je ziet er nogal verveeld uit. Misschien kun je nog zo'n prachtige kampvag gaan ontwerpen, echt iets voor jou.Hee MC, waarom stond je vannacht steeds naar de zee te turen? Robbie komt heus niet terugzwemmen hoor.Vond je de opkomende zon ook zo mooi de_witte?...oh wacht, dat is natuurlijk lastig te zien met maar 1 oog.En catshee...ik heb alweer 1 van je eeuwige gifjes voorbij zien komen. Kon je echt niks originelers bedenken?
opkomende zon? niks van gemerkt, toen lag ik nog lekker te slapen..... kleine kinderen worden wel altijd vroeg wakker heb ik begrepen
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
493 gasten en 1 vaste bezoeker