nee Eigenlijk helemaal niet gevolgd dit jaar. hier dit jaar geen kerst Met cadeau s.
Wel mooi aanbod basis plus uitbreiding voor 50 euro. Ook de andere dagen nog ff bekeken . Mysterybox altijd tempting, maar meestal toch niet helemaal je smaak. Tapestry , voor de prijs die het spel misschien waard is.( helaas de hype niet waargemaakt hier)
Bij mij is er door de aanpak van mijn flat en de herinrichting een redelijk gat in budget geslagen . Overwerk wordt In thuis werk situatie ook niet beloond dus komt er ook iets minder binnen. Mag nog altijd zeker niet klagen hoor, maar ja we blijven nederlanders.
De Zus van mijn vriendin is mijn partner in crime qua bord spellen . Haar partner is voor de 2 e keer In anderhalf jaar tijd zijn Baan kwijt, dus ook daar een wat financieel mindere tijd.
Misschien Mede daarom dat we nu (wederom) besloten dat we even gaan proberen de pile of shame wat te verlagen. Of we daarbij de 6 al reeds voorbestelde spellen maar even buiten beschouwing laten, geen idee...
Ook de wensenlijst van spellen die nog uit moeten komen maakt het er niet makkelijker op .
het is in elk geval een goed voornemen ,er is nog genoeg te spelen.
Pandemic legacy Season 0 gaat hem via skype en discord niet worden. Vandaag online een potje clank en kwakzalvers gedaan . Blijf het aardig vinden , maar ik hoop echt dat er in 2021 weer echt aan tafel gespeeld kan worden .