Frosthaven!! Ik ben pas laat op de Gloomhaven trein gesprongen, waardoor de kickstarter van Frosthaven al voorbij was, maar wil die nu ook heel graag!
Heeft iemand al ervaring met z'n/haar spellen verkopen via bvb Faebook of andere sites? Ik denk er soms over, maar denk dat vrij snel ook aan al het gedoe errond en laat het idee dan maar varen.
Robbie, tip spelonk, crowdfinder, boardgameshop. zomaar 3 sites die regelmatig voorinschrijvingen hebben op kickstart projecten , soms niet alle pledgelevels.
Maar beter de corebox van een vd most hyped game , dan hem compleet missen toch?
Volgens mij moet je daar echt nog wel een voorinschrijving frost haven vinden.
Gloomhaven is echt een fenomeen , heel ver deconstructed is een erg repetitief spel, waarbij je steeds dezelfde handeling doet ( top action, bottom action, next). Maar door de verhaallijnen, de pensioen goals, de verschillende klasse s, de stickers, is het tich een Zeer aangename ervaring voor de meeste spelers die ik erover gehoord heb.
Legacy zonder echt legacy te zijn.
Verkoop van spellen is inderdaad vaak gedoe, heb het wel eens gedaan en positieve en negatieve ervaringen met marktplaats/direct verkoop. Bgg trade heb ik in het verleden wel gebruikt zowel met opsturen , als op trade off op beurs. Allebei enkel tevreden reactie over.
Wij verwachten hier nog ( reeds besteld )
Frosthaven
Destinies
Vienna connection
Arkeis
Sleeping gods
Nova aetas renaissance
Roll player adventures
Aeons end legacy of gravenhold
Chronicles of drunagor
En op wishlist staan nog oathsworn, aeons trespass odyssey,7th citadel, massive darkness 2, descent legends of the dark en evt middara.( allen nog niet besteld)
Zoals je ziet is het favoriete genre wel vrij duidelijk af te lezen aan de lijst ,
Coop dungeon crawl met een story aspect.
Maar ook detectives , escapes etc vullen de kast en wat spellen als arkham horror,mansion of madness etc, maar in dat genre is het wat stiller Met nieuws.
Het blijft een toffe hobbie, die me als kind al pakte en tot m’n 20 er jaren aanbleef om dan zo’n 30 jaar te verdwijnen en nu gelukkig weer terug is. Zelfs regels lezen vind ik niet meer zo erg als dat ik het me van vroeger herinnerde,