Volgens mij kijk ik teveel televisie, want ik ken echt bijna alles
Per genomineerde dan maar even mijn mening.
Beste Zangers: aardig programma, maar niet veel speciaals
BinnensteBuiten: kijken naar decadente huizen, stuntelende koks en veel koeien, lichte grappige kost maar hoeft van mij geen Ring te winnen
Celblok H: kijk ik niet
Dance dance dance: leuk concept, maar de tweede serie boeide me minder dan de eerste serie minder dan de eerste
De kwis: niet meer het niveau van vroeger, kijk het niet meer echt met plezier
De slimste: mijn favoriet, geniet enorm van deze quiz en van Maartens gemopper
De wereld rond met 80-jarigen: mooi integer gemaakt programma, echt van genoten
Dokter Tinus: kijk ik niet
Dream school: het concept is mooi (kansarme jongeren inspireren iets van hun leven te maken), maar de uitwerking minder
Expeditie Robinson: blijf ik een leuk programma vinden
Gort over de grens: Ilja Gort is leuk, maar heb het programma verder niet zo gevolgd
Heel Holland bakt: leuk programma, altijd weer geniten!
Jinek: ze doet het wel goed, maar ik zie Eva liever in haar persoonlijkere programma's zoals haar reis door de USA
KLEM: kijk ik niet
Neven van Eus: heb ik niet gezien
Smeris: de eerste twee seizoenen vond ik erg leuk, het derde was mij veel te gewelddadig, heb het seizoen niet afgekeken
Temptation Island: kijk ik niet
The Amsterdam project: fantastisch programma waarin Beau ook echt iets voor de daklozen heeft kunnen betekenen, fascinerend inkijkje in de wereld van een dakloze
Voor ik het vergeet: integer in beeld gebracht, maar vond de afleveringen erg veel op elkaar lijken (na 2 afleveringen wist ik het wel)
Zondag met Lubach: ik geniet enorm van zijn humor, hij stelt echt bepaalde dingen aan de kaak, mooi programma