Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Maar ik moet zeggen, ik vind het best leuk met de kids. Benieuwd of mijn WIDM-denkpatronen ook op hen van toepassing zijn.
Een kindercampagne graag
Nou inderdaad Zaamslag - Zaandam - Zaandijk - Zalk - Zaltbommel - Zandberg - Zandeweer - Zandhuizen (Friesland) - Zandpol - Zandstraat - Zandvoort - Zeddam - Zeegse - Zeeland - Zeelst - Zeerijp - Zeewolde - Zegge - Zegveld - Zeijen - Zeijerveen - Zeijerveld - Zeilberg - Zeist - Zeldam - Zelhem - Zenderen - Zennewijnen - Zetten - Zevenaar - Zevenbergen - Zevenbergschen Hoek - Zevenhoven - Zevenhuizen (Kaag en Braassem) - Zevenhuizen (Bunschoten) - Zevenhuizen (Eemsmond) - Zevenhuizen (Heeze-Leende) - Zevenhuizen (Kollumerland en Nieuwkruisland) - Zevenhuizen (Leek) - Zevenhuizen (Moerdijk) - Zevenhuizen (Texel) - Zevenhuizen (Tietjerksteradeel) - Zevenhuizen (Zevenhuizen-Moerkapelle) - Zevenhuisjes - Zierikzee - Zieuwent - Zijderveld - Zijdewind - Zijldijk - Zijpersluis - Zijtaart - Zions Hill - Zoelen - Zoelmond - Zoetermeer - Zoeterwoude - Zonnemaire - Zorgvlied - Zoutelande - Zoutkamp - Zuid-Beijerland - Zuidbroek (Groningen) - Zuidbroek (Noord-Holland) - Zuiddorpe - Zuideinde - Zuidermeer - Zuiderwoude - Zuidhorn - Zuidlaarderveen - Zuidland - Zuidlaren - Zuidoostbeemster - Zuid-Scharwoude - Zuidschermer - Zuidveen - Zuidveld - Zuidvelde - Zuidwolde (Drenthe) - Zuidwolde (Groningen) - Zuidzande - Zuidzange - Zuidzijde (Bodegraven) - Zuidzijde (Korendijk) - Zuidzijde (Oostflakkee) - Zuilichem - Zuna - Zunderdorp - Zundert - Zurich - Zutphen - Zuurdijk - Zwaag - Zwaagdijk - Zwaagwesteinde - Zwaanshoek - Zwagerbosch - Zwammerdam - Zwanenburg - Zwartsluis - Zwartebroek - Zwarte Haan - Zwartemeer - Zwartewaal - Zweeloo - Zweins - Zwiep - Zwiggelte - Zwingelspaan - Zwijndrecht - Zwinderen - Zwolle - Zwolle (Gelderland)Kunnen we dus nog mooi 54 seizoenen junior verwachten
Voor welke politieke partij? Zwolle ligt in Overijssel.
Klopt, maar er schijnt ook nog een Zwolle in Gelderland te bestaan, net zoals je Zeeland terug kan vinden in Brabant en America in Limburg als plaats.
De tweede niet?
namen weten jullie er zelf wel bij te plaatsen
Ik weet het echt niet meer. Is die 6e foto Naomi dan
Ik bedenk me nu pas dat veel van ons de komende uitzending niet live zullen zien omdat we dan allemaal bij de Chinees zitten na de fandag.
Ik kijk sowieso altijd terug. Mocht er een nieuw seizoen komen zou ik zeggen: Van 19:00 uur tot 19:30 of van 19:30 tot 20:00 uur. Een beetje de "primetime" uren van Zapp.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
809 gasten en 4 vaste bezoekers