Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
msn is vandaag wel heel irritant
zou het niet aan de gebruiker kunnen liggen, ik zag je in..uit...in...uit...
de wens is de gedachte soms ...maar helaas msn werkt niet vandaag...en net nu jij online was blijkbaar...tss het zit ook niet mee vandaag
Je knie stoten tegen een hoekpunt van je bed! *auw!!!!*
AJ.AUXERRE
Oeh.. verloren koe?
dat weet je maar al te goed Wat me trouwens is opgevallen RCL had nog maar 1 wedstrijd verloren,de allereerste van het seizoen.Nu verliezen ze 2 matchen op rij,net die periode dat Guikie in Frankrijk verbleef.dus ontopic;irritant:Guikie die naar Frankrijk op vakantie gaat ps,ik durf wedden dat hij 11 voodoopopjes meehad,en een heleboel naalden,want dat kan geen toeval zijn
ik zou niet durven!Utrecht staat nu gewoon netjes met 0-2 voor!
of dat irritant is zou ik eens moeten bekijken bij de toto,wel irritant is dat ze nu winnen nu Stef Tanghe er niet meer bij is.Tanghe is een jeugd product van mijn favo Belgische club:KV Kortrijk,waar trouwens Foeke Booy speler geweest is voor hij naar club Brugge vertrok,dat is dan weer niet irritant,maar gezien er geen "niet irritant"topic is,moet ik het bij irritant posten,of zoiets. kan je nog volgen?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
810 gasten en 0 vaste bezoekers