Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
dat heb ik nou met paaseitjes
Ik met niks.. ik ben aant afvallen stoere praat weer
Ik vind dit irritant voor jou Guik [size=02pt]en nu ben ik serieus[/size]ik mag eten wat ik wil,ik kom maar amper bij,ik mag mij een "lucky one" noemen zeker?
Dank je koe Nou "lucky one" niet hoor... Wees juist blij dat je dat geschenk hebt Ik kan leven met het feit dat ik wat zwaarder ben, maar dat betekend niet dat ik er niks vanaf kan werken..Ik ben in 2 maanden 10 kilo lichter
ik ga nog ff oftopic,met "lucky one" bedoel ik dat alwat lekkers is(zoet,vette friet,enz.)ik met hopen mag van genieten,zonder op mijn gewicht te moeten letten,terwijl er veel mensen zijn die bij wijze van spreken een moord zouden begaan om iets lekkers te eten,wat ze eigenlijk niet mogen,of de kilo's komen erbij.
die zingende verklede debielen in de trein
En geld vragen zeker ?? .. heb ik ook eens gehad.. bij mij komen ze niet meer
ja, hoe weet jij dat was jij het stiekem
Nee.. ikke niet ik heb werk dus hoef geen herrie in een trein te maken .. Maar heb ik ook eens gehad.. toen tikte ik z`n bakkie uit z`n handen.. weg was die
ik denk dat jij het toch over andere personen heb
Ohh?? Ik kreeg een zigeunerdweilorkest door de coupè heen.. een soort kleintje pils maar dan geen gevoel voor muziek en totaal NIET leuk!!.. Maar in zo`n trein is dat irritant idd
ik had het over jongentjes in rare clown kostuums die carnaval hadden gevierd
... In principe is het hetzelfde
spierpijn hebben en niet weten waarvan
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
826 gasten en 5 vaste bezoekers