Auteur Topic: Irritant  (gelezen 3114100 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #19540 Gepost op: 23-01-2025, 09:01:32 »
Ik dacht: ik ga eens wat rommelen in mijn abonnementen, er konden er wel een paar uit, die me dit jaar tussen de 100 en 200 euro zouden kosten.

Niet zo heel indrukwekkend, maar als je ze eigenlijk niet gebruikt, is het zonde van je geld.

Ik had niet direct alle gegevens bij de hand, dus ik dacht slim te zijn, en ik ging online zoeken naar de contactgegevens van 1 van die uitgevers.

Ik ben geen geld kwijtgeraakt, het was meteen al duidelijk dat het om een handige harry ging: ik kreeg een pop-up van "abbo.stop".

Nu kende ik die naam al, omdat er een paar keer bij Radar en Kassa aandacht aan die figuren is besteed. Maar ik dacht, toch even kijken of ze zich aan de belofte hebben gehouden.

Nou, eerlijkgezegd niet. Ze geven nu weliswaar aan dat het om een betaalde dienst gaat, en dat hun hulp dus niet vrijblijvend is. Maar de manier waarop ze dat kenbaar maken, voldoet nog steeds niet aan de wettelijke regels die hiervoor gelden.

Nogmaals: ik ben er niet ingetuind, ik geef alleen aan, dat mensen op moeten letten, en niet altijd direct zien dat ze niet op de site zitten waar ze moeten zijn.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #19541 Gepost op: 28-01-2025, 21:54:21 »
Mensen die hun gelijk willen halen, terwijl ze zelf niet goed gelezen hebben. En daarmee mijn humeur verpesten.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #19542 Gepost op: 12-02-2025, 19:28:42 »
Irritant en lachwekkend tegelijk:

De Belastingdienst die mij per papieren brief ervan op de hoogte stelt dat er een bericht voor mij klaarstaat op Mijn Belastingdienst.

Ik log in. En ik zie daar dat ik aangifte moet doen over het belastingjaar 2024.

Ik moest ze toch bellen, en vroeg terloops: waarom ik dat bericht online had gekregen.

De dame zegt: we sturen enorme aantallen van die berichten naar de belastingplichtigen. En het scheelt echt heel veel papier.

Fijn, zei ik: maar waarom krijg ik de aankondiging dat dat bericht er staat, dan wél op papier?

Dame aan de andere kant van de lijn was plotseling sprakeloos geworden.

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #19543 Gepost op: 15-02-2025, 10:27:01 »
Een race opnemen die middenin de nacht wordt verreden opnemen, om vervolgens mezelf als ik opsta te spoileren, door per ongeluk Insta open te klikken en zien wie er heeft gewonnen ....

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

>:(    :\'(

Edit: ow en ook irritant dat de huilsmiley het nog steeds niet doet. :(

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #19544 Gepost op: 15-02-2025, 12:01:30 »
Om welke race ging het? (ik heb gisteravond duel 1 van Daytona gekeken en kijk vanavond in ieder geval duel 2, en misschien daarna nog de Trucks)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #19545 Gepost op: 15-02-2025, 12:35:39 »
Trucks.