Tja... ik heb toc nietgenoeg vertrouwen in het Nederlands Elftal... ze zullen het waarschijnlijk niet halen. Kunnen we gezellig naast de Belgen gaan zitten kijken naar andere landen die het WEL hebben gehaald en het liefst nog in 1 keer ook. Ze moeten het Nederlands Elftal eens verjongen! Al die 30-ers mogen best eens thuisblijven hoor!
Dat vind ik dus zo'n gelul en iedereen praat elkaar na. Gisteren stonden Sneijder, Robben en vd Vaart erin,
samen nog geen 10 jaar ervaring. Wat loopt er voor de rest voor jonge spelers rond?
-Nigel de Jong, vaste reserve bij AJAX, er nog niet aan toe. -van Persie, die een-net-niet talent begint te lijken btw hij staat op de plaats van Robben.
-Heitinga, moet zich nog bewijzen, veel blessures gehad
-Hersi, leuk voor NEC, maar te klein voor Oranje
-Hofland, zelfde verhaaltje als Heitinga
en dan is er nog een hele middelmatige middelmoot:
van Beukering, Schaars, Hofs, Loovens, Denneboom, Kolk, Olfers, Boutahar, Janssen, Huntelaar
Momenteel loopt er niks beters rond en als na het EK de spelers Frank de Boer, Cocu, van Hooijdonk, Bosvelt, van der Sar, Ronald de Boer afscheid gaan nemen wordt het alleen nog maar minder. Het beste alternatief voor Frank de Boer heet Andre Ooijer
Het is gewoon triest gesteld.
Mijn fav. opstelling (3-5-2):
van der Sar
Reiziger
Stam
F.de Boer
vd Meyde
Davids (Sneijder)
vd Vaart
Cocu
Overmars
Makaay
v.Nistelrooy
en jammer van de Belgen, in EK en WK-tijd maken ze altijd toptelevisie (ik noem ene Bob Peeters
)