en die Rus dan die Chelsea opkocht?!??!
Nu wil men Man. Utd voor 300 milj. pond overkopen....
schandalig die bedragen!!!
Wat is er zo erg aan die bedragen? Ik word er niet warm of koud van.
dat vind ik wel zo irritant he....bijna net zo irritant als die kaartvragers. van die gasten die direct met hun handjes gaan wapperen naar de scheidsrechter als een ander een overtreding maakt.
Ach daar heeft elke voetballer last van, Ik ook
*hoofdschudsmilie*
Ik vind het vreselijk, zowel om op tv te zien als in het veld.
Ronaldo had gisteren ook zo'n afgrijselijke schwalbe, als hij gewoon bleef staan had hij een gigantische kans gehad.
Je moet wel een paar keer te vaak een kopbal gemaakt hebben om dan de keuze te maken om te gaan liggen...
Die kaartenvragers en vallers kunnen niet eens voetballen, maar altijd een gelukkig goaltje..
Nouja, daar ben ik het ook niet mee eens, Inzaghi is toch echt wel een superspits en Ronaldo, mwah, kan ook wel een aardig balletje trappen.
PSV niet echt gelukkig vanavond, er zat toch echt wel meer in. Ineens vraagt men zich in de nabeschouwing af: "Wat doen die Koreanen eik in Nederland?", terwijl het hele team vrij matig speelde. Typisch hoor.
Met uitzondering van Kezman, wat een voetballer is dat, fantastisch. Jammer voor hem dat hij in zo'n matig team speelt, ik zou m wel eens bij een topploeg willen zien spelen.
De Nederlanders in buitenlandse dienst waren ook goed bezig! (Makaay, vd Meyden)