Auteur Topic: Europees Voetbal  (gelezen 16908 keer)

Offline lebon simon

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Europees Voetbal
« Reactie #60 Gepost op: 12-10-2003, 09:51:56 »
Het doek is gevallen... Belgie won met 2-0 van Estland, maar Kroatie haalde het ook (verdiend) van Bulgarije, dus GEEN EK voor de Rode Duivels. Dat wordt bijgevolg balen volgende zomer.

Maandag wordt er geloot voor de barragewedstrijden, waarin ook Oranje moet aantreden. Alvast veel succes (en hopelijk komt er geen Spanje of Turkije uit de bus)...

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #61 Gepost op: 12-10-2003, 10:24:24 »
let maar op die landen komen er juist wel uit, de fifa naait ons de laatste jaren met de loting, dus waarom maandag weer niet?!?!
Als Blatter weg is vind ik het eerlijke lotingen...
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #62 Gepost op: 12-10-2003, 10:26:48 »
Tja... ik heb toc nietgenoeg vertrouwen in het Nederlands Elftal... ze zullen het waarschijnlijk niet halen. Kunnen we gezellig naast de Belgen gaan zitten kijken naar andere landen die het WEL hebben gehaald en het liefst nog in 1 keer ook. Ze moeten het Nederlands Elftal eens verjongen! Al die 30-ers mogen best eens thuisblijven hoor!

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #63 Gepost op: 12-10-2003, 10:28:49 »
ben ik het volledig mee eens. Alleen ik ben ook weer bang dat de Duitsers allemaal van die liedjes over ons gaan maken als we weer een groot toernooi niet halen (EK)

De landen die zich direct hebben geplaatst voor het EK 2004:
Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Tsjechië, Zweden, Zwitserland en Portugal natuurlijk zelf.

Voor de play-offs zijn geplaatst:
Nederland, Kroatië, Letland, Noorwegen, Rusland, Schotland, Slovenië, Spanje, Turkije, Wales
« Laatst bewerkt op: 12-10-2003, 10:34:58 door Nostradamus »
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #64 Gepost op: 12-10-2003, 10:50:57 »
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het Oranje van nu gewoon Saai begin te vinden. Ik was niet voor Tjechië of zo, maar het gaat altijd zo sloom. Ik heb gister ook Turkije-Engeland en Duitsland-Letland(toch?) gekeken en niet Nederland.

Waar ik ook zo'n hekel aan heb zijn die groepen van Kleintje Pils die dan als we achterstaan "Het is stil aan de Overkant"beginnen te spelen *zucht*

Maar ja khoop dat ze Letland geloot krijgen( oF Kroatië, is ook altijd leuk)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #65 Gepost op: 12-10-2003, 12:00:25 »
Tja... ik heb toc nietgenoeg vertrouwen in het Nederlands Elftal... ze zullen het waarschijnlijk niet halen. Kunnen we gezellig naast de Belgen gaan zitten kijken naar andere landen die het WEL hebben gehaald en het liefst nog in 1 keer ook. Ze moeten het Nederlands Elftal eens verjongen! Al die 30-ers mogen best eens thuisblijven hoor!

Dat vind ik dus zo'n gelul en iedereen praat elkaar na. Gisteren stonden Sneijder, Robben en vd Vaart erin, samen nog geen 10 jaar ervaring. Wat loopt er voor de rest voor jonge spelers rond?

-Nigel de Jong, vaste reserve bij AJAX, er nog niet aan toe. -van Persie, die een-net-niet talent begint te lijken btw hij staat op de plaats van Robben.
-Heitinga, moet zich nog bewijzen, veel blessures gehad
-Hersi, leuk voor NEC, maar te klein voor Oranje
-Hofland, zelfde verhaaltje als Heitinga

en dan is er nog een hele middelmatige middelmoot:
van Beukering, Schaars, Hofs, Loovens, Denneboom, Kolk, Olfers, Boutahar, Janssen, Huntelaar

Momenteel loopt er niks beters rond en als na het EK de spelers Frank de Boer, Cocu, van Hooijdonk, Bosvelt, van der Sar, Ronald de Boer afscheid gaan nemen wordt het alleen nog maar minder. Het beste alternatief voor Frank de Boer heet Andre Ooijer  :-[ Het is gewoon triest gesteld. 

Mijn fav. opstelling (3-5-2):
van der Sar

Reiziger
Stam
F.de Boer

vd Meyde
Davids (Sneijder)
vd Vaart
Cocu
Overmars

Makaay
v.Nistelrooy

en jammer van de Belgen, in EK en WK-tijd maken ze altijd toptelevisie (ik noem ene Bob Peeters  ;) )

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #66 Gepost op: 13-10-2003, 11:06:26 »
Ach ja...
Dat verjongen moet maar na het EK gebeuren denk ik...

Dan zie ik ook nog wel kansen voor bijvoorbeeld Joris Mathijsen, Danny Mathijssen, Ferry Bodde, Mendes da Silva, Hoogstraate, Stekelenburg/ Ten Rouwelaar, Jaliens...

En er zijn er nog wel meer die over een jaar "ineens" bij een topclub voetballen...

Mijn favo-opstelling

Westerveld

Links naar rechts
Bronckhorst, Stam, Reiziger

Robben vd Vaart Davids Sneijder Seedorf

V. Nistelrooij V. Hooijdonk

Beetje vreemd, maar ja...

Hoop ik, denk ik over een paar jaartjes

Stekelenburg

Joris Mathijsen, Hofland, Heitinga

Robben Vd Vaart Sneijder van Bommel Lim Duan of zo

Huntelaar en Van Nistelrooij
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #67 Gepost op: 13-10-2003, 11:10:16 »

Maandag wordt er geloot voor de barragewedstrijden, waarin ook Oranje moet aantreden. Alvast veel succes (en hopelijk komt er geen Spanje of Turkije uit de bus)...

nou dat hoop ik dus wel! Persoonlijk hoop ik Spanje, meteen de vuurdoop dan maar. dan zijn we er vanaf.......

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 13-10-2003, 12:34:11 »
Het wordt dus SCHOTLAND !

Lijkt me meer dan haalbaar voor Oranje.

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #69 Gepost op: 13-10-2003, 12:34:46 »
SCHOTLAND is de playoff tegenstander van Nederland.

P.s Kunnen we dit topic niet omdopen tot Voetbal-topic?

edit: Je was me net voor lebon

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #70 Gepost op: 13-10-2003, 12:36:41 »
kan je dat ergens op een site lezen ofzo?

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #71 Gepost op: 13-10-2003, 12:39:10 »
Ach ja...
Dat verjongen moet maar na het EK gebeuren denk ik...

Dan zie ik ook nog wel kansen voor bijvoorbeeld Joris Mathijsen, Danny Mathijssen, Ferry Bodde, Mendes da Silva, Hoogstraate, Stekelenburg/ Ten Rouwelaar, Jaliens...

En er zijn er nog wel meer die over een jaar "ineens" bij een topclub voetballen...

Precies, over een jaar kan alles heel anders zijn, een jaar geleden kende ook bijna niemand Wesley Sneijder en Robben en vd Vaart zijn er ook nog niet zolang bij. De spelers die je in je toekomstige elftal staan, zullen er waarschijnlijk ook niet allemaal komen, simpelweg omdat er nog betere (jongere) voetballer aankomen. (Ik noem een Daniel de Ridder) Ik hoor de laatste tijd steeds meer over die Joris Mathijsen. Ik ben wel benieuwd naar hem (ken hem alleen van Studio Sport). Jaliens kun je al geen talent meer noemen. Had ooit potentie (btw gaat waarschijnlijk naar AZ volgend jaar)

Over je opstelling: Tsss, geen Cocu! Ga je schamen, de belangrijkste schakel in het team (tussen verdediging en aanval), zonder Cocu zijn er veel minder kansen.

De loting zou zo wel beginnen. Ik hoop gwoon een makkelijke tegenstander, omdat ik het liefste de sterkste tegenstanders allemaal op het EK zie. Ik hoop dus ook dat Spanje, Turkije en Rusland naar het EK gaan.

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #72 Gepost op: 13-10-2003, 12:41:11 »
kan je dat ergens op een site lezen ofzo?

Nee, maar een radio met nieuws kan ook handig zijn

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: 13-10-2003, 12:41:50 »
je kan altiijd op de officiele site van de uefa terecht...

http://www.uefa.com

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 13-10-2003, 12:46:29 »

Ik hoop gwoon een makkelijke tegenstander, omdat ik het liefste de sterkste tegenstanders allemaal op het EK zie. Ik hoop dus ook dat Spanje, Turkije en Rusland naar het EK gaan.

Ja, de grotere ploegen hebben mekaar dus mooi kunnen ontlopen bij deze loting. Joeri Mulder had daar ook al z'n bedenkingen bij... Maar goed, ik geef je wel gelijk dat die ploegen die je noemt er maar beter bij zijn in Portugal.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #75 Gepost op: 13-10-2003, 12:57:23 »
Staan de Rode Duivels nu ook achter Oranje, net zoals de Oranje-aanhang achter de Rode Duivels (en achter het team van Guus Hiddink, niet te vergeten) stond in Zuid-Korea en Japan? Jullie gaan volgend jaar toch geen madeliefjes plukken, als het EK bezig is, hoop ik?  :-\
Moet Oranje niet de fout maken die Mac-Dinges en zijn ploeggenoten te onderschatten, anders kunnen wij ook madeliefjes gaan plukken, volgend jaar. ::)

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 13-10-2003, 13:10:40 »
Geen idee hoor Jos, hoeveel van mijn landgenoten (procentueel gezien) achter Oranje staan bij afwezigheid van de Rode Duivels.

Als voetbalfan ga IK zeker kijken en dan eerder als neutrale toeschouwer. Als Oranje het beste voetbal brengt, mogen ze van mij gerust de beker winnen. Maar eerst toch maar met die Schotten afrekenen, idd.

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 25-10-2003, 19:56:38 »
Voor degenen die het gemist hebben...

Ajax, PSV, Anderlecht en Club Brugge hebben allemaal hun vorige CL-wedstrijd gewonnen met 1-0 !

Leuk voor de 3 resterende wedstrijden in deze fase van de competitie, want onze Nederlandse en Belgische clubs doen dankzij dit resultaat weer helemaal mee.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #78 Gepost op: 25-10-2003, 22:04:43 »
ajax was wel heel erg kantje-boord hoor..  :-\

Offline Dokter Wouter

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 26-10-2003, 02:00:56 »
Jaaaahhh!
Eindelijk de eerste overwinning van PSV in de Champions League. Nu maar hopen dat dit het keerpunt is. Al die jaren CL-ellende zijn niet makkelijk voor een PSV-supporter.
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson