Auteur Topic: Europees Voetbal  (gelezen 16915 keer)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Europees Voetbal
« Reactie #100 Gepost op: 6-11-2003, 16:07:41 »
Bah, wat een stelletje anti-PSV'ers hier!  >:(  Ik heb duizend maal liever die sympathieke Brabo's dan die arrogante Ajaxieden. 

Citaat
Quote from: intikker op Vandaag om 13:09:51
Prommayon opgepakt in zaak 'Abdellaoui'

Ik las laatst al dat er waarschijnlijk meerdere voetballers erbij betrokken waren. Wel raar om te lezen dat iemand als Prommayon is opgepakt, heeft zelfs nog PSV gespeeld.

;)

en laten we de Griekse clubs niet onderschatten!!! Die doen het toch altijd wel erg goed hoor! Ze lijken slecht, omdat we er zo weinig van weten, maar een club als 'Lokomotiv Moskou' draait toch ook (weer!) lekker mee en is beter dan de meeste Nederlandse/Belgische clubs.

Offline Madcat

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #101 Gepost op: 6-11-2003, 16:35:46 »
en laten we de Griekse clubs niet onderschatten!!! Die doen het toch altijd wel erg goed hoor! Ze lijken slecht, omdat we er zo weinig van weten, maar een club als 'Lokomotiv Moskou' draait toch ook (weer!) lekker mee en is beter dan de meeste Nederlandse/Belgische clubs.

Je bedoelt de Russische clubs  ??? ??? De laatste keer dat ik keek lag Moskou nog niet in Griekenland. :)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #102 Gepost op: 6-11-2003, 16:47:08 »
 ;D Ik doelde op clubs zoals de Griekse clubs, Lokomotiv Moskou etc. etc. clubs uit (Zuid-) Oost-Europa, waar we weinig van horen en dus denken dat het geen goede voetbalclubs zijn.

Offline Madcat

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 6-11-2003, 17:05:19 »
Wat betreft de teams uit Turkije, Rusland en Oekraine/Wit-Rusland (waar ligt Kiev ook al weer  ??? ) heb je wel gelijk, maar de teams uit Griekenland bakken er dit jaar weinig van, zowel AEK Athene als Panathinaikos staan kansloos onderaan. Alleen Olympiacos heeft nog een (minieme)kans op de tweede ronde...

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #104 Gepost op: 7-11-2003, 18:55:14 »
Ik was gister in de Kuip.... :-\

Best wel k*t om voor zo'n wedstrijd nu 2,5 uur heen en terug te rijden. (en 's nachts om half 2 thuis komen..) Egt ongelooflijk stom van die rode kaart.. >:( (oehj.. het legioen was zóó verontwaardigd.. enorme fluitconcerten daarzo.. ;D )In de eerste minuut gewoon..! En dan de hele wedstrijd met 10 man spelen. De scheids was égt slecht...

Mja... om gewoon in de Kuip te zijn met die geweldige sfeer daar.. dat alleen is al de moeite waard.. 8)
« Laatst bewerkt op: 7-11-2003, 18:56:46 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #105 Gepost op: 10-11-2003, 13:37:10 »

Mja... om gewoon in de Kuip te zijn met die geweldige sfeer daar.. dat alleen is al de moeite waard.. 8)
ben der ook weleens geweest..alleen niet voor feyenoord!!  ;D ;)

Offline Madcat

• Forumlid
Re: Europees Voetbal
« Reactie #106 Gepost op: 25-11-2003, 23:33:23 »
Wat een briljante wedstrijd van PSV zeg, echt de leukste voetbalwedstrijd op tv sinds vorige week woensdag!!!  ;D

Alleen wel erg zonde dat het op het eind net geen 2-1 werd. Het was dan wellicht niet een helemaal terechte overwinning geweest, maar PSV wel erg gegund.

Ik vraag me nu alleen wel af of PSV in de laatste wedstrijd nu minstens met 2-0 of met 3-0 moet winnen van Deportivo. Tom Egberts had het continu over 3-0, maar als je kijkt naar het doelsaldo van beide clubs (nu +1 in het voordeel van Deportivo), dan zou je zeggen dat een 2-0 overwinning voor PSV voldoende zou moeten zijn. Maarja, we zullen zien...  ::)

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 25-11-2003, 23:48:28 »
Anderlecht doet na de complete off day in Celtic nu ook weer helemaal mee dank zij een sublieme 1-0 overwinning tegen de Franse kampioen Lyon. Spannend is het wel in deze poule, want zowel Lyon, Celtic als Anderlecht hebben 7 punten, Bayern Munchen heeft er 6.

Ik vraag me nu alleen wel af of PSV in de laatste wedstrijd nu minstens met 2-0 of met 3-0 moet winnen van Deportivo. Tom Egberts had het continu over 3-0, maar als je kijkt naar het doelsaldo van beide clubs (nu +1 in het voordeel van Deportivo), dan zou je zeggen dat een 2-0 overwinning voor PSV voldoende zou moeten zijn. Maarja, we zullen zien...  ::)

Bij gelijk aantal punten van 2 teams wordt niet in de eerste plaats naar het doelsaldo gekeken, maar wel naar de resultaten in de onderlinge duels.

Offline Madcat

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 26-11-2003, 00:20:01 »
Bij gelijk aantal punten van 2 teams wordt niet in de eerste plaats naar het doelsaldo gekeken, maar wel naar de resultaten in de onderlinge duels.

maar de onderlinge resultaten zijn bij een 2-0 overwinning van PSV gelijk, dus dan lijkt het me dat ze daarna wel naar doelsaldo kijken. Naja, we zien wel.

De poule van Anderlecht is inderdaad erg spannend zeg!  :o

Offline Dokter Wouter

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 26-11-2003, 01:11:51 »
Als PSV met 2-0 van Deportivo wint is het onderlinge resultaat gelijk dus wordt naar het doelsaldo gekeken. Dan zou PSV doelsaldo +2 hebben en Deportivo -1 en gaat PSV dus door. Als Deportivo scoort dan moet PSV met minstens drie doelpunten verschil winnen omdat de goals van Deportivo in Eindhoven uit-goals zijn en dus dubbel tellen.

Met dank aan de uitleg van NOS-teletekst.
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline Madcat

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 26-11-2003, 09:37:22 »
Als PSV met 2-0 van Deportivo wint is het onderlinge resultaat gelijk dus wordt naar het doelsaldo gekeken. Dan zou PSV doelsaldo +2 hebben en Deportivo -1 en gaat PSV dus door. Als Deportivo scoort dan moet PSV met minstens drie doelpunten verschil winnen omdat de goals van Deportivo in Eindhoven uit-goals zijn en dus dubbel tellen.

Met dank aan de uitleg van NOS-teletekst.

Oke, dankjewel voor de uitleg. Ze zaten dus gewoon te blunderen bij Studio Sport!  :)

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 8-12-2003, 09:34:18 »
Deze week zijn het de beslissende wedstrijden in de eerste ronde voor de Champions League.

Anderlecht moet proberen wat te gaan halen in Bayern Munchen om zich te kwaliferen, PSV heeft een superdag nodig tegen La Coruna.

En dan is er nog het Belgie-Nederland duel tss. Club Brugge en Ajax.

Wordt weer lekker spannend allemaal !  :D

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #112 Gepost op: 9-12-2003, 22:40:23 »
Ben bang dat Ajax gaat verliezen :o :-[ :-X
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 9-12-2003, 22:41:49 »
is al gebeurd  :'(  :'(  :'(  :'(
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #114 Gepost op: 9-12-2003, 22:46:46 »
Ja :'( (wilde dit al eerder typen maar ik had nog hoop ;))
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #115 Gepost op: 10-12-2003, 13:04:32 »
 :'( >:( :-[ :-X  wat moet ik hier nog??  ::niet-ok::

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 11-12-2003, 09:31:19 »
Idem voor mij, Cora Bora...  :'(

Als Anderlecht-fan is het balen om er op die manier uitgeflikkerd te worden. Een zeer domme en licht toegekende strafschop was genoeg voor Bayern Munchen om de wedstrijd met het kleinste verschil te winnen. Dus exit paars-wit !  :-\

PSV en Club Brugge mogen naar de UEFA-cup, maar de Champions League gaat dus verder zonder Nederlandse of Belgische clubs en dat zint me eigenlijk totaal niet.

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #117 Gepost op: 11-12-2003, 09:50:41 »
ik heb een flits van psv gezien en toen stonden ze 2-0 voor, in de 55e minuut ofzo. Maar dat is dus nog veranderd begrijp ik?  :o
Jammer hoor, ik had het ze zo gegund... en als je er dan zo dicht bij bent.  :-\
we're back :(

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 11-12-2003, 10:26:21 »
ik heb een flits van psv gezien en toen stonden ze 2-0 voor, in de 55e minuut ofzo. Maar dat is dus nog veranderd begrijp ik?  :o
Jammer hoor, ik had het ze zo gegund... en als je er dan zo dicht bij bent.  :-\

Werd uiteindelijk nog 3-2, errug jammer voor die van Eindhoven !  :-\

Offline Madcat

• Forumlid
« Reactie #119 Gepost op: 11-12-2003, 10:53:48 »
Heel jammer dat PSV eruit ligt, normaalgesproken zou 10 punten toch wel genoeg moeten zijn geweest om door te gaan. Maar het was wel een leuke wedstrijd om naar te kijken en PSV kan zeker met opgeheven hoofd de Champions League verlaten.

Ik heb me overigens wel weer zitten ergeren aan de anti-PSV houding van Studio Sport. Aan het eind van de uitzending lieten ze namelijk een filmpje zien, waarin alle mislukkingen van PSV in de Champions League van afgelopen jaren nog even op een rijtje gezet werden. Na het toch goede resultaat van PSV, en het feit dat ze uberhaupt de enige Nederlandse club zijn die Europees overwintert, vond ik dit wel weer heel erg negatief gebracht, jammer...  :(