Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil, condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata, champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc, een stapel afgekloven kranten, een roze dinosaurus, een vliegticket, een tv om Wie is ... de mol? te kijken, een parachute, een Filmmuziek CD's verzameling, een torenkamer, mn tweelingbroertje, een rode billen aapje, een gele tuinkabouter, een firewall, mijn scheermesje, worteltjes, frietjes, een tweepersoonsbed, een zakje snoep, lasagna, een zonnebril, soesjes, mijn trouwjurk (voor het geval dat...), een slakkenhuisje, een vliegenmepper, drie zeepbelletjes, een terrasje, een opvouwbaar stepje, een sneeuwpop, een dweil, me lepel, vork oorbellen, een kotszakje, een setje oplaadbare batterijen, een opblaaskrokodil, een zakmes met ingebouwde knipfunctie, een hamer, een galg, pokemonkaarten, nieuwe mooie slippers, Het boek: Advocaat van de Duivel, een parasol, me liefe blauwe langoorkonijntje, papiertje, een hijskraan, een schoorsteen, een schoorsteenveger, een baclab, een premium edition oranje barbeque tang, mijn LOTR-verzameling en een extra stel sokken