Auteur Topic: Doe de CTRL-V  (gelezen 337449 keer)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Doe de CTRL-V
« Reactie #1180 Gepost op: 5-06-2006, 19:27:57 »

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #1181 Gepost op: 5-06-2006, 19:28:42 »
weet jij precies wat we voor techniek moeten leren?
First you go backwards, but then forwards again

Offline molmark

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #1182 Gepost op: 5-06-2006, 22:07:22 »
RO_Nicci_beneath_dvd5
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #1183 Gepost op: 5-06-2006, 22:20:37 »
Bart van Loon 

8 Dat ben Jij -
Dellie Pfaff 

9 Kom toch bij me terug -
Jeffrey Heesen voeg toe   

10 Onze Droom -
Linsey voeg toe   

Mijn Top 3
1 Sla je slag 
 weghalen 

2 Dat ben Jij   
 weghalen 

3 Ik ben Verliefd   
 weghalen 

voorpagina | artiesten | programmas | video | webradio | nieuwsbrief
over sterren.nl | over nationaal popinstituut | disclaimer | contact | © TROS 2005
I'm a real big goblin..

anoniem 10311

• Gast
« Reactie #1184 Gepost op: 6-06-2006, 07:49:42 »

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #1185 Gepost op: 8-06-2006, 17:22:15 »

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #1186 Gepost op: 8-06-2006, 18:28:49 »
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
« Reactie #1187 Gepost op: 8-06-2006, 20:35:36 »
Als 2 ouders met gelijk fenotype een kind krijgen met een ander fenotype, dan zijn de ouders heterozygoot, het kind homozygoot recessief. De eigenschap van de ouders is dominant.

???

Offline Fossiel

• Forumlid

anoniem 10311

• Gast
« Reactie #1189 Gepost op: 10-06-2006, 13:49:35 »

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #1191 Gepost op: 10-06-2006, 15:19:45 »
med.hro.nl/manec
I'm a real big goblin..

Offline Fossiel

• Forumlid

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #1193 Gepost op: 12-06-2006, 19:19:36 »
Rond 1750 het betekenden in de oudste bekende beschrijving dat het geluid van de klarinet van afstand van een trompet zimlich gelijkaardig was. Er zijn zeer sterk concepties van elkaar die meer uber het geluid afwijkt. In Duitsland "meer donker" een klei/een toon zijn typisch. De klarinet klinkt zeer verschillend in de verschillende registers. De instrumenten van de muziek leveren niet alleen zuivere sinusschommelingen van hoogte afhangen, maar nog zogenaamde ondertonen die. In het bijzonder roept een geluid van het beïnvloeden van ondertonen sterk die Formanden. Het geluid, dat zich tijdens "het kloppen tegen" een klei/een toon ontwikkelt, is gewoonlijk veel meer kenmerkend van het instrument. Dan is er nog een ander gedrag Vibrato van een instrument. Dat is bijzonder betwist met de correcte bespreking van de klarinet, omdat het traditionele "Duits" heeft gewoonlijk bij al nr Vibrato, terwijl alle andere naties klarinettisten hun klarinetten met gedeeltelijk sterke Vibrato voor het geluid spel verantwoordelijk, naast het instrument, natuurlijk eerst en vooral de speler is. Het is een probleem geen dat klarinettist bij allen hoort, wat met de luisteraar aankomt, daar is verschillende klarinetsystemen, vooral de klarinet Oehler en het windvlaagtc systeem. Een systeem Oehler heeft een donkere klei/een toon als windvlaagtc systeem zoals veel. Elke componist en elke musicus hebben een bepaalde conceptie voor elke plaats, hoe het zou moeten klinken. Sommige professionele orkesten gebruiken precies identieke instrumenten. Dan heeft men nochtans nog met verschillende mondstukken om cursussen en beginvormen te doen omdat ook de tandpositie en het mondbinnenland van de spelers niet definitief identiek zijn.
I'm a real big goblin..

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #1194 Gepost op: 12-06-2006, 19:37:40 »
ranil@vampranil.zzn.com

Offline Siebrand

• Forumlid
« Reactie #1195 Gepost op: 12-06-2006, 21:54:06 »

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
« Reactie #1196 Gepost op: 15-06-2006, 21:13:14 »
Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc, een stapel afgekloven kranten, een roze dinosaurus, een vliegticket, een tv om Wie is ... de mol? te kijken, een parachute, een Filmmuziek CD's verzameling, een torenkamer, mn tweelingbroertje, een rode billen aapje, een gele tuinkabouter, een firewall, mijn scheermesje, worteltjes, frietjes, een tweepersoonsbed, een zakje snoep, lasagna, een zonnebril, soesjes, mijn trouwjurk (voor het geval dat...), een slakkenhuisje, een vliegenmepper, drie zeepbelletjes, een terrasje, een opvouwbaar stepje, een sneeuwpop, een dweil, me lepel, vork oorbellen, een kotszakje, een setje oplaadbare batterijen, een opblaaskrokodil, een zakmes met ingebouwde knipfunctie, een hamer, een galg, pokemonkaarten, nieuwe mooie slippers, Het boek: Advocaat van de Duivel, een parasol, me liefe blauwe langoorkonijntje, papiertje, een hijskraan, een schoorsteen, een schoorsteenveger, een baclab, een premium edition oranje barbeque tang, mijn LOTR-verzameling en een extra stel sokken

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #1197 Gepost op: 15-06-2006, 21:14:25 »
hahaha ik ook ::rofl::

Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc, een stapel afgekloven kranten, een roze dinosaurus, een vliegticket, een tv om Wie is ... de mol? te kijken, een parachute, een Filmmuziek CD's verzameling, een torenkamer, mn tweelingbroertje, een rode billen aapje, een gele tuinkabouter, een firewall, mijn scheermesje, worteltjes, frietjes, een tweepersoonsbed, een zakje snoep, lasagna, een zonnebril, soesjes, mijn trouwjurk (voor het geval dat...), een slakkenhuisje, een vliegenmepper, drie zeepbelletjes, een terrasje, een opvouwbaar stepje, een sneeuwpop, een dweil, me lepel, vork oorbellen, een kotszakje, een setje oplaadbare batterijen, een opblaaskrokodil, een zakmes met ingebouwde knipfunctie, een hamer, een galg, pokemonkaarten, nieuwe mooie slippers, Het boek: Advocaat van de Duivel, een parasol, me liefe blauwe langoorkonijntje, papiertje, een hijskraan, een schoorsteen, een schoorsteenveger, een baclab, een premium edition oranje barbeque tang, mijn LOTR-verzameling, een extra stel sokken en de afstandsbediening van mijn fototoestel, een waterkoker.

Offline Siebrand

• Forumlid
« Reactie #1198 Gepost op: 15-06-2006, 21:16:43 »
Ik ben benieuwd ;):

Ik ga op vakantie en neem mee: badkleding, tandenborstel, banaan, glaasje fruittella, de pil,  condoom, fiets, zwaard, hele leuke bikini, realitynet, iets te drinken voor onderweg, mirtjuh, een tandenborstel, wc papier, mijn ipod, koffer, grote varkensshirt, heftruck, een aardbei, yogamatje, vliegtuigje, een lola, mijn mp3-speler, fototoestel, een appel, me koffer, een zakje chips, een cadeautje voor mn vriendje, een kaartsetje, make up, mijn nieuwe spaarpot, hagelslag, mijn pyjama, mijn duitse boek, een pizza, pizzames, rosé, mijn teddybeer, kroonluchter, aardbeienmilkshake, lieke's kat, Chiel, de groeten, boekenkast, de zon, de wolken ervoor, een toupetje,appelflap, haarspray, chocoladeijs, een viltstift, zakdoekjes, curry, knakworstjes, een snoepketting, ijs, een bad, bubbels voor in het bad, een badeendje, menno's plant, een snoeischaar, een harnas, een ram, een kreeft, taart, muziek, pindarotsjes, kookboek, een roos, een paard, een prins, kaart van Rome, een compas, een gereedschapkist, pleisters, kaas, mondharmonica, mijn lavalamp, mijn mollenboekje, mijn aapje, Guikie, een spook, mijn heilige dartpijlen, heel veel boeken, mijn Peking Express DVD's Verzameling, mijn mooie ring, een fluitje, mijn puntmuts, een knuppel, mijn Macdonalds speeltje, een prullenbak, een bed wat niet kraakt, een pizza met 4 soorten kaas, een zak chips, de paashaas, een goed humeur, een zaklamp, een driewieler, lieke, me zus, een operazanger, ons huisje, een parkeermeter, een pakje hagelslag, veldhuis en kemper, appelmoes, mijn mollenboekje, het winkelcentrum, chocola, een paasei, een dakkapel, een tafelpoot, me mobiel, een muts, een dobbelsteen, handboeien, het sleuteltje, een toverbal, een microscoop, duizend sterren, 1 hei, een slaapzak, de maan, de single van shakira, mijn tekendoos, rabarber, mijn toverstokje, zeewier, een AGAR-plaat, een draak, Hikarou Agata,  champignons, chocolademousse, een locomokipkachelfantje,mijn lavalamp, mijn bandplakken-in-10-stappen-voor-beginners-setje, een vaas, een vlieger, wind, mijn rijbewijs, pleisters, een roos, punaises, mn AH-Bonuspas, een aan en uit knopje, ingeblikte maiskorreltjes, mijn klas, een nagelschaartje, een muisbal, een ventilator, webcam en een wokpan, een Yvonne van den Hurk poster, het emoticoonpakket van RN, een inloopkast, 6 kikkervisjes, de Bijbel, krijtjes, msn, een zweetbandje, een vergrootglas, een biljarttafel, een warme trui, Eirc, een stapel afgekloven kranten, een roze dinosaurus, een vliegticket, een tv om Wie is ... de mol? te kijken, een parachute, een Filmmuziek CD's verzameling, een torenkamer, mn tweelingbroertje, een rode billen aapje, een gele tuinkabouter, een firewall, mijn scheermesje, worteltjes, frietjes, een tweepersoonsbed, een zakje snoep, lasagna, een zonnebril, soesjes, mijn trouwjurk (voor het geval dat...), een slakkenhuisje, een vliegenmepper, drie zeepbelletjes, een terrasje, een opvouwbaar stepje, een sneeuwpop, een dweil, me lepel, vork oorbellen, een kotszakje, een setje oplaadbare batterijen, een opblaaskrokodil, een zakmes met ingebouwde knipfunctie, een hamer, een galg, pokemonkaarten, nieuwe mooie slippers, Het boek: Advocaat van de Duivel, een parasol, me liefe blauwe langoorkonijntje, papiertje, een hijskraan, een schoorsteen, een schoorsteenveger, een baclab, een premium edition oranje barbeque tang, mijn LOTR-verzameling, een extra stel sokken en de afstandsbediening van mijn fototoestel, een waterkoker.

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #1199 Gepost op: 15-06-2006, 22:54:19 »
en nu ik:

Nouhou.. bij mij doetie niks  :\'( :\'(
I'm a real big goblin..