Auteur Topic: Doe de CTRL-V  (gelezen 337450 keer)

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Doe de CTRL-V
« Reactie #1140 Gepost op: 2-06-2006, 16:17:36 »
First you go backwards, but then forwards again

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #1141 Gepost op: 2-06-2006, 17:18:28 »
Not Found
The requested URL /images/erst/filmpjes/aflevering10.wmv was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/1.3.34 Server at www.realitynet.org Port 80
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #1142 Gepost op: 2-06-2006, 17:18:45 »
1. (1) Richard
2. (2) Frank
3. (4) Ryan
4. (5) Karin
5. (-) Jennifer

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #1143 Gepost op: 2-06-2006, 17:50:04 »
 daar eet ik allen beschuitjes mee 's ochtends vroeg 

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #1144 Gepost op: 2-06-2006, 18:29:55 »
Harry Gregson Williams –

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #1145 Gepost op: 2-06-2006, 20:59:32 »
.
I'm a real big goblin..

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #1146 Gepost op: 3-06-2006, 11:08:58 »

goh, waar ken ik die tekst toch van  ::tandpastasmiley::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #1147 Gepost op: 3-06-2006, 11:09:22 »

nog zo'n schieuwnierig Aagje  :P
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #1148 Gepost op: 3-06-2006, 11:09:46 »
en nu weer @ topic -->                      --> helaas, niks onder de ctrl-V  :\'(

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #1149 Gepost op: 3-06-2006, 12:26:21 »
*platenmaatschappijvriendelijk *-) ;) *
I'm a real big goblin..

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #1150 Gepost op: 3-06-2006, 16:58:24 »

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #1151 Gepost op: 3-06-2006, 17:36:08 »
“Ik? Hoe kom je daar nou bij?” Vroeg Nicolette, zo had ze nog meer aan haar acteerervaring. “Aha, oke. Sorry voor m’n beschuldiging, ik dacht gewoon van, ze wou euthanasie plegen dus zou ze die morfine wel hebben gestolen.” “En dat was alles waarvoor je me hier naar toe hebt laten komen?” “Eh……… ja.” “Dit is zo dom, ik ga nu. Het is echt een domme actie van u!” Nicolette stond op en liep zonder gedag te zeggen weg.

Nicolette zat in haar appartement. Ze was aan het zappen, er was niks op tv. "Een aantal weken geleden zijn er twee gevangene ontsnapt uit de gevangenis van Breda." Nicolette vond het niet interessant en zapte door. Opeens schoot Nicolette iets te binnen, Nicolette begon er over na te denken, gevangenis, Breda, wat was daar ook al weer? Nicolette wist het weer en drukte snel op 1. “Goed door naar het volgende onderwerp,” zei Frits Sissing, presentator van Opsporing Verzocht. “Er is morfine gestolen uit………” Nicolette luisterde geen eens meer.

“En Sander-jan ben je al wat meer te weten gekomen over Nicolette?” “Ja, ze heeft leverkanker en een hersentumor, we hoeven het plan dus eigenlijk niet uit te voeren.” “O, jawel hoor, die lijdensweg van haar duurt mij veel te lang!” “Maar dan ga ik toch ook dood?” “Ik zou zeggen verzin er iets op, of ga zelf ook dood, het maakt me toch niets uit!” “Maar je kan er toch ook gewoon voor zorgen dat je haar chanteert met Erwan?” “Ben je in slaap gevallen ofzo? Die Erwan is ontsnapt weet je nog wel?” “Oja? Hoe is dat dan gebeurd?” “Dat gaat je niks aan!” “Maar waarom moet dan gelijk heel die cast ermee betrokken worden?” “Het val anders toch veel te veel op, en bovendien je hebt ze nu toch al overgehaald mee te doen!: “En wat als ik het nou niet doe?” “Dan komt jouw, tja eh……… bijzondere verleden naar buiten. Graag of niet………” “Oke, ik doe het!”

Nicolette had een scene me Sander-jan, Nicolette moest Sander-jan die in coma lag opmaken. Nicolette was er alleen totaal niet bij met haar gedachten, net zoals Sander-jan trouwens. Ze bleven het maar fout doen, Nicolette vergat de ene keer haar tekst, en de andere keer had Sander-jan niet door dat ze al weer waren begonnen met opnemen. “Goed, we gaan morgen wel verder met die scene, want zoals het er nu aan toe gaat is het echt vet slecht!”

Nicolette zat in haar kamer, nog steeds spookte de woorden ‘gevangenis’ en ‘breda’ in haar hoofd. Toen werd er aangebeld. Nicolette deed open. “Erwan, ben je het echt?” “Ja,” zei Erwan. Nicolette sloeg Erwan in zijn gezicht. Erwan greep naar z’n hoofd en begreep niet waarom Nicolette hem sloeg………

De Volgende Keer:
Nicolette schok, ze dacht al dat Serge ontsnapt was, maar dat dat al zo lang. Hoe kon dit gebeuren, dan was hij dus al veel langer ontsnapt, waarom hebben ze het zo lang verborgen gehouden? Nicolette keek in de gids, vandaag kwam Opsporing Verzocht weer, ze besloot het te gaan kijken.

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #1152 Gepost op: 3-06-2006, 17:49:01 »
1. Coldplay - Talk
2. Marco Borsato
3. Het dagboek van Anne Frank
4. Lord of the Rings
5. Counting Crows in samenwerking met Vanessa Carlton (Groot en geel = Big Yellow Taxi)
6. Het gaat hier om Michelle Branch. Die werk samen met Jessica Harp
7
8 Tess Gerrtsen
9. Red Hot Chili Peppers
10. Louis Armstrong

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #1153 Gepost op: 3-06-2006, 19:16:13 »
(zou ze ook naar het wk gaan?)
I'm a real big goblin..

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #1154 Gepost op: 3-06-2006, 19:59:13 »
racoon - another night (live @ paradiso

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #1155 Gepost op: 3-06-2006, 20:26:25 »
Laura - 28 juli pas in het zomeravondcafe :(

Offline ^Hester

• Forumlid
  • james blunt<3
« Reactie #1156 Gepost op: 3-06-2006, 20:29:57 »
1. less than jake - 9Th At Pine.mp3
2. less than jake - 107.mp3
3. less than jake - All My Best Friends Are Metalheads.mp3
4. less than jake - Al's War.mp3
5. less than jake - Ask The Magic 8 Ball.mp3
6. less than jake - Automatic.mp3
7. less than jake - Big Crash.mp3
8. less than jake - Blue Moon.mp3
9. less than jake - Danny Says.mp3
10. less than jake - Dopeman.mp3
11. Less Than Jake - Five State Drive.mp3
12. less than jake - gainsville rock city.mp3
13. Less Than Jake - Ghosts Of You and Me.mp3
14. less than jake - Great American Sharpshooter.mp3
15. less than jake - Happyman.mp3
16. less than jake - Help Save The Youth Of America From Exploding.mp3
17. Less Than Jake - History of a Boring Town.mp3
18. less than jake - Hopelessly Devoted To You.mp3
19. Less Than Jake - Hotel California (Punk-Ska Cover).mp3
20. less than jake - How's My Driving, Doug Hastings.mp3
21. Less Than Jake - I think I love you.mp3
22. Less Than Jake - I Would Walk 500 Miles.mp3
23. less than jake - in with the out crowd - 01. soundtrack of my life.mp3
24. less than jake - in with the out crowd - 02. a still life franchise.mp3
25. less than jake - in with the out crowd - 03. overrated.mp3
26. less than jake - in with the out crowd - 04. fall apart.mp3
27. less than jake - in with the out crowd - 05. in-dependence day.mp3
28. less than jake - in with the out crowd - 06. don't fall asleep on the subway.mp3
29. less than jake - in with the out crowd - 07. landmines and landslides.mp3
30. less than jake - in with the out crowd - 08. the rest of my life.mp3
31. less than jake - in with the out crowd - 09. mostly memories.mp3
32. less than jake - in with the out crowd - 10. let her go.mp3
33. less than jake - in with the out crowd - 11. hopeless case.mp3
34. less than jake - in with the out crowd - 12. p.s. shock the world.mp3
35. less than jake - Jen Doesn't Like Me Anymore.mp3
36. less than jake - Johnny Quest Thinks We're Sellouts.mp3
37. less than jake - Just Like Frank.mp3
38. less than jake - Krazy Glue.mp3
39. Less Than Jake - Last One Out of Liberty City (2:03)
40. Less Than Jake - Lockdown (2:33)
41. Less Than Jake - Motto (3:16)
42. Less Than Jake - Nervous In the Alley (2:55)
43. Less Than Jake - Never Going Back To New Jersey (3:18)
44. Less Than Jake - Rock-N-Roll Pizzaria (2:00)
45. Less Than Jake - Scott Farcas Takes It On the Chin (2:36)
46. Less Than Jake - Shes Gonna Break Soon (3:14)
47. Less Than Jake - Shindo (2:17)
48. Less Than Jake - Sugar In Your Gas Tank (2:07)
49. Less Than Jake - Surrender (3:41)
50. Less Than Jake - That's Why They Call It A Union (3:04)
51. Less Than Jake - Theme Song for H Street (2:46)
52. Less Than Jake - We Go Together (1:45)
53. Less Than Jake - We're All Dudes (2:31)
54. Less than Jake - We're not Gonna take it (1:43)
55. Less Than Jake - You're The One I Want (2:11)
56. Less Than Jake - The Science of Selling Yourself Short (3:07)
xxx

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #1157 Gepost op: 3-06-2006, 21:49:17 »

Offline Fossiel

• Forumlid
« Reactie #1158 Gepost op: 3-06-2006, 21:52:37 »
Nederlands

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #1159 Gepost op: 4-06-2006, 00:20:30 »
De kandidaten:

Nico (de Mol), Sigrid (winnares), Yvonne, Doortje, Dan, Cor, Nazife, Björn, Ward, Gerda

Op deze pagina zijn de Molacties van Nico en de geheime hints die in de serie verstopt zaten nog eens na te lezen. Voor samenvattingen van de afleveringen in het Engels kun je terecht bij de site van Robbieazertyui, voor samenvattingen in het Nederlands bij de site van Erik TKS.

Wist je dat..

..de cameramannen voor een opdracht lootjes trokken om te bepalen wie er met Yvonne meeging? Yvonne liep zo enorm hard dat ze haar niet konden bijhouden.

..er in proef 1 van aflevering 3 een dilemma voor Dan was dat door een technische fout  nooit op beeld heeft gestaan? De kok die bezig was met het ontbijt van Angela, liet een tomaat uit het bord vallen, raapte deze weer op en gaf vervolgens Dan dit bord mee om te serveren. Het dilemma was: accepteert Dan dit? Het antwoord was: nee.

De molacties van Nico    -TOP-

Nico:  "De eerste dagen was mijn tactiek erop gericht me zo onopvallend mogelijk te gedragen. Daar waar ik dingen kon laten mislukken deed ik dat door dingen na te laten." Nico paste voor een raadsel (aflevering 1) dat eigenlijk niet zo moeilijk was en gaf zich niet op als rekenwonder voor de bankpasopdracht (aflevering 1) terwijl de groep vond dat hij goed kon rekenen.

Nico: "Bij de fietsopdracht (aflevering 2) heb ik ervoor gezorgd dat Nazife de communicatiemiddelen had omdat ik het vermoeden had dat zij daar wellicht wat minder sterk in zou zijn."

Bij de zandloperopdracht (aflevering 2) moesten de kandidaten een nacht lang met een zandloper de tijd bijhouden en elke keer wanneer ze de zandloper omdraaiden een kruisje afvinken. Nico: "Op het gegeven moment werd de zandloper omgezet en heb ik Dan afgeleid zodat hij het kruisje vergat af te vinken." Hierdoor is de hele proef mislukt.

Sigrid: "Nico is eigenlijk de ideale persoon om de Mol te zijn omdat hij heel stabiel is en niet zo’n initiatiefnemer is waardoor iedereen hem heel veel credit geeft. Bij de vlotopdracht (aflevering 2) kiest Nico voor de makkelijke weg, hij zit achter op het vlot met zijn benen in het water en lijkt zelfs een beetje tegen te stribbelen."

Nico:  "Bij de luchtballonopdracht (aflevering 4) heb ik ervoor gezorgd dat ik de telefoon in handen kreeg. De verbinding was nogal slecht, maar op bepaalde momenten heb ik de verbinding zelf verbroken om de communicatie met de dames zo moeilijk mogelijk te maken.

Tijdens de museumkraak (aflevering 4) heb ik de zaklantaarn laten vallen en bewust mijn schoenen met rubberen zolen aangehouden waarvan ik weet dat ze gigantisch lawaai maken op die vloeren daar."

Bij de bibliotheek/taxi-opdracht (aflevering 4) doet Nico er alles aan om de opdracht te laten mislukken. Hij loopt in eerste instantie de totaal verkeerde kant op. Nico: "Het punt waar ik terecht moest komen, daar kwam ik om precies te zijn twee minuten na het afgesproken tijdstip aan. Omdat ik vermoedde dat de taxi al weg was ben ik weer teruggelopen naar de bibliotheek." In de bibliotheek wordt Nico weer teruggestuurd door Yvonne, Cor en Angela wanneer hij vertelt dat er nog geen kruis stond (wat betekent dat de taxi nog moest komen, hij stond gewoon in de file.) Nico gaat weer terug en komt op tijd bij de halte aan. De opdracht slaagt.

Nico: "Sigrid en ik gingen in de handigerds/slimeriken/dommeriken-opdacht (aflevering 5) naar de geboorteplaats van Braveheart waarvan ik wist dat we daar niets zouden vinden. Ook heb ik bewust gekozen voor de route langs de stad waarvan ik wist dat omstreeks dat tijdstip de kans op file enorm groot zou zijn en dat gebeurde ook, we kwamen in de file terecht. En later heb ik ons nog op de verkeerde weg gezet. Uiteindelijk hebben al dat soort dingen er toe geleid dat we wel een flink eind gekomen zijn maar niet het einde van de opdracht hebben gehaald.

Bij het partnerspel (aflevering 5) heb ik gewoon rücksichtslos mensen omgewisseld."