Leuk om te lezen! Ik hield het niet vol om het live mee te maken, maar heb nu bijgelezen.
Om dan toch reüniërig verder te reageren:
Van Daisy:
- Er is een complot gestart Robbie/Pjotr/MC/Ldh tegen Hillo/Nieky/Mijzelf
Nou, dat complot is nooit gestart. Dat idee was er en heb ik keihard gepusht bij LDH en MC. LDH was vrij snel over, of leek vrij snel over te zijn, want hij reageerde snel. Maar MC was denk ik niet zo goed in liegen of fake complotten aan gaan, want eerst kregen we helemaal geen reactie, ookal was hij meerdere keren online. Dat zei me al genoeg dat alles overlegd werd met iemand, vermoedelijk Daisy. Op m'n pm (met Pjotr en LDH erbij) dat MC niet reageert, reageerde hij dan met "Maar doet LDH dan ook mee?" Die had al lang in een pm tegen ons (en MC dus ook) gezegd dat hij mee deed, dus was duidelijk tijd rekken van MC's kant. Dan nog eens een pm gestuurd van ja LDH doet mee. Toen was het volgens mij een pm van "wie stemmen jullie dan?", dus ja, als het toen nog niet duidelijk was dat MC totaal niet mee was in dit complot, was dat het nu wel, we kregen geen enkele keer een antwoord, totdat ik letterlijk vroeg is het nou ja of nee. Ik wist al lang dat het een nee was, ookal zei MC toen ja. Het complot is dus nooit gestart geweest. Het idee was er, maar MC wou het niet kopen, dus het werd meteen weer opgeborgen.
Misschien achteraf gezien ook wel te begrijpen, want ik had het over "We moeten die powerplayers eruit krijgen!" en doelde daarmee op Daisy, Nieky en hillo. Maar MC zat zelf in een powerplayers complot en misschien dacht hij dat hij zelf dan ook weggestemd zou worden. Maar ik rekende hem niet als powerplayer (sorry MC
) omdat ik puur op de Ranking keek. En toen MC ooit Survivor won, bestond die Ranking nog niet.
Van LdHmolletje:
Hi D*N,
Man wat wordt er gekonkeld, het lijkt wel alsof iedereen met iedereen een complot lijkt te hebben. Maar goed, dat hoort erbij .lijkt mij. Dat maakt het echter wel moeilijker om een keuze te maken. Alhoewel... degene waar mijn stem naartoe zal gaan lijkt een echt dubbelspel te hebben. Tegen de een zegt hij dat we toch echt voor Nieky zouden moeten gaan, tegen de ander echter dat ze vooral op mij zouden moeten gaan. Nee, dat doen we dus niet. Een voordeel kan ook zijn dat ik ook met anderen contacten heb dit spel... Hopelijk ziet hij het niet aankomen dat mijn stem naar hem toe zal gaan; hopelijk ook doen Nieky, Daisy en MC wat ze hebben toegezegd, en vliegt deze gevaarlijke speler eruit... Mijn stem gaat naar... Robbieazerty!
Groetjes, Erik
Op dat moment heb ik volgens mij nooit opgeroepen om op jou te stemmen. (later natuurlijk wel, toen ik immu had en jullie Pjotr wegstemden). Dus ík was op dat moment niet de gevaarlijke liegende speler, dat was degene die jou heeft laten geloven dat ik opgeroepen had om op jou te stemmmen!