Zonet alle posts eens wat gelezen.....wat een stel zeikerds zijn jullie!
Het heeft er veel van, dat als er eerst een paar azijnpissers geweest zijn, dat dan vervolgens iedereen hier denkt, "dan moet ik niet achterblijven!". Verwende bankzitters.
Dit is een forum waarop iedereen mag reageren met zijn of haar mening. Jij kunt niet beoordelen of die mening gebaseerd is op berichten die op dit forum geplaatst worden, of dat dit een mening is die gebaseerd is op eigen waarneming,
In de tweede plaats vind ik het erg aanmatigend om andere forummers als zeikerds te bestempelen, dus ik zou je willen verzoeken dit vanaf nu niet meer te doen.
In de derde plaats mijn eigen mening over dit programmma: de presentatie door Lieke van Lexmond vind ik zeer matig. Een paar deelnemers (waaronder Immanuelle) hebben een iets te grote mond en zijn mij iets te dominant aanwezig.
Leonie heb ik niet anders gezien als een angsthaas die door andere deelnemers op sleeptouw genomen moest worden. Die had al in de eerste aflevering naar huis kunnen gaan wat mij betreft.
Mark en Esther zijn inderdaad topsporters met een tomeloze inzet, waarvoor ik mijn petje wel wil afnemen.
De deelnemers die nu nog over zijn, zijn terecht zo ver gekomen.
Ik zit het programma nu weer te kijken, en zit me weer te ergeren aan de manier waarop het in beeld gebracht wordt. Veel te langdradig waardoor veel van de spanning, die er heus wel inzit, weggehaald wordt.
Een duidelijk voorbeeld van een programma gemaakt door de commerciële omroep.