Wat een fijne reactie's op mijn bericht. En fijn dat jullie me nog kennen. ik heb kennelijk toch ooit indruk gemaakt.
Ik ben hier achteraf bekeken goed doorheen gekomen. Het had allemaal heel anders kunnen zijn. Ik ben best wel weer actief aan de pc, op lichamelijk vlak red ik t niet meer zo goed. Sinds een jaar ben ik bezig met mijn stamboom digitaal te onderzoeken en dat is ook een vorm van puzzelen. En dat doe en deed ik toch al graag. Ik heb wat problemen met mijn geheugen vooral de laatste 5/6 jaar nekken me, maar van vroeger weet ik alles beter als mijn gezonde familieleden. Sinds kort mag ik weer fietsen en autorijden en dat is heel bevrijdend
, ik ben niet meer aan huis gekluisterd wat lang wel t geval was. Ik heb alles opnieuw moeten leren. Als je zo lang thuis zit durf je de straat niet meer op of een winkel in. Veel oefenen met mijn man en kinderen heeft me erdoorheen getrokken. Ik zal eens wat vaker op dit forum posten en me weer eens gaan bemoeien met jullie. haha dan word je me vanzelf wel moe. Ik ben veranderd van uiterlijk maar best tevreden met t resultaat.
In dit geval zal ik een fotootje van mijzelf plaatsen ::tandpastasmiley::zodat jullie kunnen zien dat ik niet zielig of heel erg ziek meer ben.
Bedankt allemaal.