Ben ik de enige die kijkt
Nee hoor, ik heb ook gekeken.
Eigenlijk is mijn mening niet zo veranderd ten op zichte van enkele maanden geleden. Wim vind ik nog steeds een beetje een rare man. Ik snap dan ook echt niet dat er meer dan 300 vrouwen voor hem hebben geschreven, zou dat dan puur de romantiek van wonen in Afrika zijn? Wel sneu voor die eerste vrouw trouwens, zij was zo zeker van haar zaak en dan kiest hij haar niet!
Aletta begin ik steeds leuker te vinden, vooral hoe ze zo droog zegt 'ik zoek ook wat diepgang, voor geitjes zorgen en naar het strand, tja'. Ik weet alleen niet of ze haar ware liefde gaat vinden; ze lijkt nog niet helemaal te weten wat ze in een man zoekt.
Jan heeft trouwens allemaal leuke meiden uitgezocht voor zijn groepsdate, ik ben benieuwd wat dat gaat worden!
Vond iemand anders het trouwens opvallend dat de aflevering wel erg ingekrompen is? Waar we normaal twee uitzendingen vullen met brieven lezen en dan nog eens twee met de speeddates, zit alles nu in 2 afleveringen. Al na een kwartier begon de eerste speeddate! Ik dacht echt even, 'huh nu al?'.