Zo D*N, jij gaat ook weer meedoen? Beetje wispelturig he
Ik ben een beetje de Paulien van het forum
.
Het gehalte nonsens werd me weer iets te hoog dus ik moest nog even reageren.
Dit is een compleet verdraaide voorstelling van wat er gebeurde. In eerste instantie reageerde ik op de post van Goyathlay, waarop jij reageerde met dat Anna Paulien de hele tijd liep aan te vallen etc. Ik wees je vervolgens op het feit dat dat niet waar is en legde uit waarom ik Anna haar gedrag ( 1 keer uitgevallen tegen Paulien) begreep (NIET goedkeur) en waarom ik niet snap dat forummers zelfs na haar excuus nog zoveel kwaad in Anna (als speler (voordat je me weer verkeerd begrijpt)) zien.
1. Zo verdraaid is het niet, behalve de eerste reactie een reactie op jou was, maar een mens kan niet alles onthouden.
2. Ana-Alicia viel Paulien ook aan. Eerst al net na de eilandraad toen Ana zei dat degene die ze weg wou er nog was, daarna reageerde Paulien of Ana haar niet kon luchten, Ana valt weer aan. En daarna nog een keer wanneer ze naast elkaar zaten en Ana begint over dat ze het niet moest droppen en elke keer alles op zichzelf slaat. Wat overigens ongelooflijk hypocriet is.
Je bagatelliseert haar gedrag wel degelijk hier, 1 keer uitvallen tegen Paulien
. Omdat ze zo zielig was bij de eilandraad. Op het eiland was ze anders ook niet te genieten. Jij mag haar gedrag best begrijpen, maar ik hoef dat niet te doen.
3. Wat je dus zegt met dat forummers kwaad in haar zien is niet waar. Tenminste niet in mijn opzicht, ik vind haar gewoon niet leuk. Maar dat mag niet van jou volgens mij?