Hier dan en berichtje vanuit Maastricht. Ik was ondanks de vertraging, om 23.15 hier thuis.
Allereerst: Annemieke, heel erg bedankt dat je ons te gast hebt willen hebben, ook een bedankje aan je ouders
Floortje, ik hoop dat je geen trauma's aan mijn surprise over zult houden. Je verlanglijstje bood me voldoende mogelijkheden om er iets leuks van te maken. Vraag je TEEN-sokken, KRIJG je teensokken! Iedere lezer van dit topic weet nu voortaan wat TEENSOKKEN zijn, en waar jij nu mee rondloopt. Gelukkig werkte je sportief mee.
Niet te vergeten je andere twee wensen; door een gelukje vielen die dus slechts een heeeeel klein beetje boven het budget.
Het leukste was, dat je je in de trein al zat af te vragen voor wie die doos was waar die lamp op stond afgebeeld. JIJ had toch geen lamp op het verlanglijstje gezet, dus het kon toch niet voor JOU zijn? Hoe schijn kan bedriegen, hadden we dat niet al eens gehoord: NIETS is wat het lijkt?
Elmar, wat een genot, om nu eens niet door bergen chocolade heen te moeten graven, he? Je kunt je energie wel kwijt met die spelletjes, he?
Giorgio, je bent je muismat vergeten mee te nemen. Maar er komt nog eens een gelegenheid om dat goed te maken.
@Miesh, wat een originele wens had jij opgeschreven, zeg: de chocoladeletter @. Bestaat die niet? Nou, dan MAKEN we er toch een, heeft de hulpsinterklaas gedacht, die voor jou je surprise mocht maken.
Daan, je hebt nu de keus uit twee Bobben, dankzij de creativiteit van een hulpsinterklaas.
Intikker, bedankt voor je leuke en originele surprise
Compuart: je kan zó de ramadan tot een goed einde brengen, je had suiker genoeg voor wel 4 suikerfeesten.
En Malcolm, wat een originele manier om erachter te komen, dat die DVD-vraag voor JOU bedoeld was. Het kwartje (11,34 eurocent, bedoel ik) viel pas, op het moment dat jij je dvd uitpakte.
En last but not leat: Annuh, geweldig leuk om nu al een compleet fotoverslag van vanmiddag in het topic terug te kunnen zien. Ook al zijn sommige foto's een beetje dichtbij, ze geven toch allemaal een goed beeld van hoe het vanmiddag was.
Mensen, bedankt allemaal, NS, ik draai jullie nog eens de nek om: WEER veel te veel vertraging met de trein, maar dit keer hield ik er rekening mee.
Afspraak staat: ZONDAG 28 november 2004. Waar?
Ik woon niet centraal, anders zou het prima bij mij kunnen, ik heb er in feite ruimte zat voor.